Asito wint communicatieaward voor beste verandercase 2016
- 23 jan., 2017
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Asito
Asito is trotse winnaar van Het Gouden Gewei. Na een finalepitch werd afgelopen donderdag, tijdens het jaarlijkse Verandercongres van de Hogeschool van Amsterdam, de award voor de beste verandercase toegekend aan de schoonmaakorganisatie.
Foto: Elianne Verdult ontvangt de Award Het Gouden Gewei
“De pitch van Elianne Verdult, Communicatieadviseur bij Asito, ontroerde. Op een storytellingachtige wijze met écht oog voor medewerkers creëerde Asito trots onder haar collega’s”, aldus de vakjury.
Het Goude Gewei
Asito, Ziggo en APG pitchten gisteren hun verandercase van 2016 tijdens het jaarlijkse Verandercongres van de Hogeschool van Amsterdam. De pitches werden beoordeeld door drie juryleden, ook het publiek had een stem in de einduitslag. Met een ruime meerderheid van de stemmen won Asito Het Gouden Gewei voor de beste verandercase van 2016. Trots was het sleutelwoord in deze case, in 2016 – en nog steeds – is consequent de nadruk gelegd op trots. Elianne Verdult: “Wij willen graag dat onze schoonmaakkrachten trots zijn: trots op zichzelf, trots op hun vak en trots op Asito. Daarmee is deze prijs ook voor al mijn collega’s.”
Meer informatie over VERWIJDERD:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel