BDO staat horecaondernemers bij op Horecava
- 14 jan., 2015
- Financieel & Juridisch
- Bron: BDO
In- en verkoop, financiële administratie en de nieuwe (on)mogelijkheden van cashless betalen. Het zijn van die beslommeringen van de horecaondernemer anno 2015 waarvan hij of zij het liefst ontzorgd wil worden.
Dat blijkt uit de gesprekken die BDO Branchegroep Horeca & Recreatie hield op de eerste dag van de Horecava in de RAI Amsterdam.
Uitbesteden
Veel horecaondernemers zien delen van de financiële administratie graag uitbesteed, merkt Marcel Kuhlmann, senior manager bij BDO en aanwezig op de stand van de Horecava. “Tijdens de gesprekken blijkt dat de horecaondernemer daar steeds minder zin in en tijd voor heeft. Ook zijn er veel vragen over het cashless betalen. Hoe ermee om te gaan bijvoorbeeld, maar ook de beveiliging ervan.”
Advisering à la carte
Samen met Eijsink afrekensystemen staat BDO Branchegroep Horeca & Recreatie nog tot en met donderdag 15 januari op de Horecava. Daar vindt u ons in hal 1, stand 01.450. Met behulp van een speciaal samengestelde menukaart stemmen we graag de gerechten naar keuze met u af op uw wensen en behoeften. Met deze à la carte advisering gaan we in op belangrijke thema’s zoals rendement, risicobeperking en personeel.
Meer informatie?
Wilt u direct meer weten over de menukaart of over de Branchegroep Horeca & Recreatie? Neem dan contact op met Daniël van Broeck of Marcel Kuhlmann.
Meer informatie over BDO BREDA & BDO ROOSENDAAL:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!