Campagne gelanceerd: "Groeien in Den Bosch, dat kan met de BIM"
- 14 jul., 2017
- Regionale ontwikkeling
- Bron: N.V. Bossche Investerings Maatschappij
Groeien in ‘s-Hertogenbosch, dat kan met de BIM. Gemeente ‘s-Hertogenbosch is een campagne gestart voor groeiende ondernemers en twee ondernemers uit De Jamfabriek NXT.
August de Vocht, NoFoodWasted en Richard Bergmans, Briter staan in the picture.
Huisvesten, verbinden, participeren en ondersteunen
De BIM ziet ondernemers als de drijvende kracht van ’s-Hertogenbosch. Daarom zorgen zij voor een werkklimaat waarin onderneming zo optimaal mogelijk kunnen worden uitgebouwd. De organisatie heeft de afgelopen jaren dan ook flink ingezet op haar pijlers: huisvesten, verbinden, participeren en ondersteunen.
Locaties
Enkele bekende locaties zijn bijvoorbeeld De Gruyter Fabriek, De Tramkade en De Jamfabriek. Naast deze locaties, stimuleert de BIM ook veelbelovende bedrijven om te groeien met het Bosch Investeringsfonds(BIF). Wij maken ondernemen mogelijk, ook voor jou.
Meer informatie over N.V. Bossche Investerings Maatschappij:
Bekijk het complete instantieprofiel