Eén systeem, vele mogelijkheden
- 16 jun., 2015
- Logistiek & Vervoer
- Bron: RABEN NETHERLANDS B.V.
In de kennismaatschappij, is het verstrekken van informatie van cruciaal belang. De vorm van de informatie is ook van essentieel belang, omdat volgens onderzoek, we dagelijks duizenden stukjes informatie uit verschillende kanalen ontvangen.
Sinds juni 2015 heeft de Raben Group de implementatie afgerond van het nieuwe platform – myRaben.com. De tool verzamelt alle informatie over de samenwerking met de logistieke operator in één locatie.
Eerste element
Het eerste beschikbare element in het systeem zal het volgen en bijhouden zijn van alle zendingen en warehouse orders. In de volgende fase zullen er functionaliteiten bijkomen die de communicatie tussen klanten en de Raben Group verder zal verbeteren.
Olga ?erkowska, Customer Service Manager in Raben Polska, die meegeholpen heeft bij de ontwikkeling van myRaben.com, zegt: "Het idee was om een systeem te creëren waarin alle informatie staat met betrekking tot de diensten die de Raben Group aanbiedt, ongeacht het land, taal en service. De klant heeft de mogelijkheid om snel toegang te krijgen tot de gegevens die nodig zijn.
Belangrijkste voordelen
Het systeem biedt transparante informatie en goed ontwikkelde analyses in de vorm van rapporten. De belangrijkste voordelen van het nieuwe systeem zijn: een nieuw ontwerp van het paneel van de gebruiker aangepast aan het type device (laptop, tablet, smartphone). Het platform biedt ook snelle toegang tot geselecteerde zendingen en de mogelijkheid om meldingen (e-mail, sms) te ontvangen. Een functionaliteit die vermeldenswaard is, is het directe contact met de beheerder van de betreffende zending en de mogelijkheid om zelfstandig gebruikers te beheren. Het geeft continue toegang tot facturen, betalingen en andere documenten.
myRaben.com zal uiteindelijk het huidige Track & Trace gaan vervangen. Raben Group klanten hebben de mogelijkheid om aan de slag te gaan met de nieuwe applicatie via onze website of ze kunnen contact opnemen met hun contactpersoon van de Customer Service.
Aanmelden
Aanmelden voor de toepassing is mogelijk via de website www.myRaben.com of via www.raben-group.comen selecteer de kubus "Volg Zending".
Raben Group
Raben Group is een logistieke dienstverlener voor meer dan 80 jaar. Raben Group biedt diensten aan op het gebied van: uitgebreide logistieke diensten - Contract Logistics, Road Network (Binnenlandse en International en East), Fresh Logistics, FTL & Intermodaal en Sea & Air. Het heeft eigen vestigingen in 10 Europese landen en heeft ca. 1.000.000 m2 magazijnruimte tot haar beschikking.
Contact
Jackie Aalbers
CSR and Marketing Coordinator
tel. 088 77 200 50
e-mail: jackie.aalbers@raben-group.com
Meer informatie over RABEN NETHERLANDS B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!