Hazenberg lanceert nieuwe service voor verbetering klanttevredenheid
- 18 mei, 2016
- Bouw
- Bron: Hazenberg
Bij Hazenberg Bouw staat de klant centraal. Het bouwbedrijf vindt het belangrijk om zichzelf te blijven verbeteren betreffende de klanttevredenheid bij de kopers. Daarom lanceert Hazenberg twee nieuwe en unieke diensten voor huizenkopers.
Happy Home Hour
Kopers van nieuwbouwprojecten van Hazenberg kunnen maandelijks een bezoek brengen aan de bouwplaats. Samen met de projectleider, uitvoerder en woonadviseur kunnen zij de vorderingen van de bouw op de voet volgen. Door deze maandelijkse bezichtiging heeft de koper intensief en persoonlijk contact met het bouwteam en worden eventuele punten snel en adequaat opgelost. De toekomstige bewoners maken in een vroeg stadium kennis met de buren, krijgen sneller antwoord op hun vragen en krijgen de mogelijkheid om de vorderingen op beeld vast te leggen.
Servicedagen
Drie maanden na oplevering van een woning organiseert de klantenservice een servicedag. Bewoners krijgen hierover van te voren bericht en kunnen mogelijke punten, die na oplevering geconstateerd zijn, al doorgeven. De gehele dag is het team van de klantenservice aanwezig om klussen uit te voeren en eventuelele problemen op te lossen. De bewoners kunnen zich tijdens de servicedag melden en een van de vakmannen loopt mee naar de desbetreffende woning.
Voordelen van deze servicedag zijn:
- De klant hoeft maar 1 keer een lijst aan te leveren met eventuele punten;
- Het is voor de bewoner laagdrempelig om ook hele kleine zaken meteen door te geven, die pakken we gelijk mee aan;
- De klantenservice kan tijdens een serivcedag in een keer veel punten oplossen bij alle woningen;
- Veel voorkomende punten worden snel geconstateerd.
Meer informatie over HAZENBERG BOUW B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel