Intersolum is per direct op zoek naar enthousiaste medewerkers

  • Arbeidsmarkt
  • Bron: Intersolum

Intersolum is op zoek naar een Projectmedewerker grondzaken (24 - 40 uur) en een Allround medewerker met kennis van arbeidsbemiddeling / Intercedent (24 - 40 uur).

Intersolum is per direct op zoek naar enthousiaste medewerkers

Projectmedewerker grondzaken (24 - 40 uur)

Voor het uitbouwen van onze projectafdeling grondzaken zijn wij op zoek naar een persoon die affiniteit heeft met het bemiddelen in de verkoop aan of terugvordering van onroerend goed bij particulieren, die ondernemend is en die bereid is alle taken binnen onze organisatie op te pakken om verdere groei mogelijk te maken.

Uitgebreid functieprofiel

Als projectmedewerker grondzaken ben je de eerste schakel tussen mensen die een reststrook van een gemeente willen kopen of die een reststrook onrechtmatig in gebruik hebben. Je bent in staat op een correcte wijze met mensen te discussiëren maar kunt tevens standvastig binnen de gestelde kaders blijven. Gevoel voor verhoudingen binnen een gemeentelijke organisatie is een pré. Je bent in staat om aan te voelen waar kansen liggen maar ook waar geen eer te behalen is. Werken onder tijdsdruk en het halen van targets ga je niet uit de weg.

Kernactiviteiten die horen bij de functie

  • Het voeren van gesprekken met burgers en bestuurders
  • Commercieel denkend en proactief  in relatiebeheer
  • Opvragen en beoordelen van kadastrale informatie
  • Opvragen en beoordelen KLIC-informatie
  • Onderhouden van contacten met landmeetkundig bureau
  • Organisatie, coördinatie en planning
  • Verslaglegging, budgettering, urenregistratie, administratie
  • Vraagbaak voor burgers en opdrachtgevers en collega’s

Meer informatie over de vacature voor Projectmedewerker grondzaken (24 - 40 uur) leest u op de website van Intersolum.

Allround medewerker met kennis van arbeidsbemiddeling / Intercedent (24 - 40 uur)

Voor het uitbouwen van onze detacheringsafdeling zijn wij op zoek naar een persoon die bewezen ervaring heeft op het gebied van arbeidsbemiddeling (bij voorkeur bij overheden), die ondernemend is en die bereid is alle taken binnen onze organisatie op te pakken om verdere groei mogelijk te maken.

Uitgebreid functieprofiel

Als intercedent of consultant ben je de eerste schakel tussen mensen die werk zoeken en organisaties die vacatures open hebben staan. Je bent dus ‘arbeidsbemiddelaar’. Met een goed oog voor wat mensen en overheidsdiensten beweegt. Je bent in staat om aan te voelen waar in de markt kansen liggen en om verborgen vragen bij opdrachtgevers naar boven te halen. Je haalt voldoening uit het verwerven van opdrachten.

Kernactiviteiten die horen bij de functie

  • Kandidaten interviewen, inschrijven, matchen en begeleiden
  • Commercieel en actief relatiebeheer bestaande klanten
  • Actieve marktbenadering voor werving nieuwe klanten
  • Organisatie, coördinatie en planning
  • Verslaglegging, budgettering, urenregistratie, administratie
  • Vraagbaak voor klanten, flexwerkers en collega’s

Meer informatie over de vacature voor Allround medewerker met kennis van arbeidsbemiddeling / Intercedent (24 - 40 uur) leest u op de website van Intersolum.

Meer informatie over INTERSOLUM:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!