Koning Willem I College presenteert nieuwe identiteit
- 1 sep., 2015
- Onderwijs & Training
- Bron: Koning Willem I College
Vanaf 31 augustus heet het Koning Willem I College zijn studenten welkom in een land. Een land met een vlag, een kaart, ereburgers en een krant.
Met een nieuwe identiteit begint het Koning Willem I College het schooljaar niet alleen met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, nieuwe fotografie, maar ook met een nieuwe website en een eigen app.
Het Koning Willem I College is al 25 jaar een innovatief college, met vernieuwende opleidingen. Met 25 jaar achter zich liggend, is het nu tijd om verder naar de toekomst te kijken. En daar past een nieuwe identiteit en huisstijl bij. De nieuwe identiteit is bedacht en gemaakt in samenwerking met reclamebureau KesselsKramer. De experimentele cultuur die er in het college heerst, lag eraan ten grondslag. Het Koning Willem I College is namelijk meer dan een school, het is een unieke plek met een eigen restaurant, een garage, een kapper, een bank, een theater en een supermarkt. Een plek waar zo’n 13.000 studenten vanaf dag één dingen leren door te oefenen in echte situaties.
In onderstaand filmpje wordt de nieuwe identiteit gepresenteerd.
Over het Koning Willem I College
Het Koning Willem I College is een Regionaal Onderwijs Centrum in ‘s-Hertogenbosch, voor mbo, vavo en educatie. Wij bieden onderwijs in de domeinen Techniek, Economie, Zorg & Welzijn en Sport, Creatief, Horeca & Toerisme, Orde & Veiligheid, Entree, Vavo en Educatie. Voltijd én deeltijd.
Zie www.kw1c.nl.
Video bij artikel
Meer informatie over Koning Willem I College:
Bekijk het complete profiel
Flexibel internationaal transport en een efficiënte opslag