Kwaliteitsmanagementsysteem InforIT ISO 9001 gecertificeerd
- 12 okt., 2012
- Technologie
- Bron: InforIT/ Nen.nl
Door NCK (Nederlands Certificatie Kantoor) is een audit uitgevoerd op het kwaliteitsmanagementsysteem van InforIT.
Zoals verwacht heeft InforIT dit certificaat zonder opmerkingen gehaald. In het handboek van de organisatie zijn alle interne procedures opgenomen om de klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn tegen een geborgde kwaliteit.
Klanttevredenheid is daarbij een belangrijke leidraad.
ISO 9001, kwaliteitsmanagement
Dit is dé internationaal geaccepteerde standaard voor Kwaliteitsmanagement-systemen; voluit: NEN-EN-ISO 9001:2008. Deze norm geeft de eisen weer voor een kwaliteitsmanagementsysteem die door een organisatie gebruikt kunnen worden om klanttevredenheid te verhogen. Door te voldoen aan de eisen van de klant en aan wet- en regelgeving.
Een ISO 9001-certificaat is een door een onafhankelijke partij (certificatie-instelling) geleverd bewijs dat het kwaliteitsmanagementsysteem van een organisatie voldoet aan alle eisen uit ISO 9001.
Meer informatie over INFORIT B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!