LAND IN ZEE!: Bron voor inspiratie voor focus, samenhang en positionering
- 22 nov., 2012
- Toerisme & Recreatie
- Bron: Promotie Zeeland Delta
In het eerste kwartaal van 2012 is er door tal van partijen (onderwijs, ondernemers, provincie en belangen- en uitvoeringsorganisaties) in Zeeland nagedacht over de positionering van Zeeland.
Doel van de bijeenkomsten was om te komen tot een eenduidige koers en focus voor de komende jaren om zo meer samenhang en herkenbaarheid te bewerkstelligen. Een koers die gebruikt kan worden voor duidelijke keuzes in beleid, marketing, productontwikkeling etc. Kunnen we een concept ontwikkelen waardoor we meer met elkaar dezelfde kant op gaan werken, maar met ruimte voor eigen creativiteit en invulling? De conclusie: LAND IN ZEE! is de verbindende focus die Zeeland verder kan helpen om te komen tot meer samenhang, focus en keuzes.
LAND IN ZEE! in toerisme
De focus LAND IN ZEE! is het nieuwe uitgangspunt voor de toeristische Zeeland promotie in de komende jaren. Op dit moment wordt hard gewerkt aan de uitvoering van een promotieconcept waar LAND IN ZEE! aan de basis ligt. In deze nieuwe promotiecampagne zal een TV commercial en consumer-to-consumer marketing (gasten die elkaar vertellen over Zeeland) centraal staan.
In de maanden december, januari en februari zal een TV commercial te zien zijn bij de STER, dus op de zenders NED 1, 2 en 3, waarbij Zeeland door circa 12 miljoen kijkers gezien zal worden. De TV campagne zullen Zeeuwse landmarks centraal staan en wordt de focus LAND IN ZEE! als nieuw perspectief op Zeeland
Meer informatie over VVV Zeeland:
Bekijk het complete instantieprofiel