Licht uit, bod aan!
- 15 mrt., 2013
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Delta Zuid
Licht uit, bod aan! is een actie die zaterdagavond 23 maart 2013 om 20:30 uur plaatsvindt tijdens het jaarlijks terugkerende Earth Hour. Bied mee op een 'groen' brainstormuur voor uw organisatie!
Energiebesparing is goud waard in de avond van 23 maart 2013. Earth Hour vraagt jaarlijks wereldwijd aandacht voor klimaatverandering en het overmatige energieverbruik dat de gemiddelde Nederlander dag in dag uit levert. Tijdens deze avond wordt door DeltaZuid, hét communicatie- en innovatiebureau uit Eindhoven, een uur lang milieuverantwoord werk geleverd.
Earth Hour, een krachtige symbolische actie waarbij elk jaar vele miljoenen mensen, organisaties en gemeenten een signaal geven om zuiniger om te gaan met de aarde en de krachten te bundelen voor duurzame oplossingen. Tijdens de inhaakactie Licht uit, bod aan! van DeltaZuid staan zowel deze doelstellingen als het leveren van een passende oplossing op een vraagstuk van de opdrachtgever centraal.
Twee brainstormsessies
De actie van DeltaZuid speelt zich af in Eindhoven. Samen met de veilingwinnaar wordt een uur lang gebrainstormd over een bepaald vraagstuk of probleemstelling. De brainstormteams bestaan uit gerenommeerde deskundigen op het desbetreffende vakgebied. Zo bestaat het team van innovatie uit Astrid Kokmeijer (Polkadotcom), Detlef La Grand (WOID), Frank Cuijpers en Thijs Dorssers (DeltaZuid). Het communicatieteam wordt ingevuld door Marc Camps, Jeanne-Tine van Vonderen (J10 interieur & communicatie) en Tom van Zeeland (DeltaZuid).Tijdens dit uur werkt het team louter milieuverantwoord. Dit betekent in het donker bij kaarslicht, enkel biologische producten en hulpmiddelen en zonder stroom.
Vraagstukken
De brainstorm zal op zaterdag 23 maart 2013 om 20:30 uur plaatsvinden. Om kans te maken op deze gewilde brainstormsessie, is het verkrijgen van het hoogste bod een vereiste. De winnaar van de innovatieveiling heeft bijvoorbeeld de mogelijkheid samen met DeltaZuid een productidee naar een concept of strategie voor een strakke identiteit te vertalen. Een communicatievraagstuk kan bijvoorbeeld een positionering, communicatieconcept of een campagne voor uw merk, product of dienst zijn.
Goed doel
De opbrengst van de twee hoogste biedingen gaat geheel naar het Wereld Natuur Fonds, de organisatie achter Earth Hour. Deze bijdrage stimuleert duurzame oplossingen en milieuverantwoord te werk gaan, wat enorm urgent is in deze bedreigende tijd van opwarming van de aarde.
Doe mee!
De veiling voor Licht uit, bod aan! is gestart. Bieden kan als opdrachtgever via www.lichtuitbodaan.nl. Biedingen starten vanaf € 100,- met een opbod van € 50,- of veelvouden daarvan. 21 maart 2013 om 23:59 uur sluit de veiling en wordt de hoogste bieder (op zowel het communicatie- als innovatie item) op de hoogte gebracht van het gewonnen, geveilde brainstormuur. Bied nu mee!