PSV-doelman Tyton ambassadeur voor Poolse spirit op de werkvloer
- 8 jan., 2013
- Arbeidsmarkt
- Bron: Hobij
PSV-doelman Przemyslaw Tyton is trots op de Poolse mentaliteit. Polen is niet voor niets de snelst groeiende economie van Europa, zegt Tyton. Als zijn landgenoten ergens naartoe gaan, hebben zij een duidelijk doel voor ogen en de ambitie om het waar te maken.
Polen maken graag het verschil op de werkvloer of, in het geval van PSV, in de goal! Zij willen scoren en het is dan ook de hoogste tijd voor een echte imagocampagne. Uitzend- en detacheringorganisatie HOBIJ gaat graag helpen om het imago van Poolse werknemers in Nederland te verbeteren. Met Przemyslaw Tyton als boegbeeld. De keeper wordt het gezicht van advertentiecampagnes en zal ook worden ingezet bij evenementen.
In een tijd waarin iedereen vraagt om respect op en rondom de voetbalvelden is het volgens Tyton ook op zijn plaats om Poolse flexwerkers in onze economie de waardering te geven die zij verdienen. “We zijn erg blij dat Tyton zich namens HOBIJ als ambassadeur gaat inzetten”, zegt directeur Han van Horen. “Wij nemen onze werkgeversrol zeer serieus en willen bevestigen dat onze flexwerkers positieve, hardwerkende, intelligente mensen zijn, die een belangrijke bijdrage leveren aan de economie en samenleving van Nederland.” Vanuit verschillende vestigingen in Nederland zet HOBIJ haar expertise in op het gebied van uitzending, detachering, werving en selectie van arbeidskrachten uit onder meer Polen, Hongarije, Letland en Litouwen. Meer dan duizend arbeidskrachten zijn dagelijks aan de slag voor Nederlandse bedrijven in de sectoren food, techniek en logistiek.
‘Never stop growing’
Przemyslaw Tyton steunt het verhaal van de werkende Polen en andere buitenlanders van harte en weet dat zijn landgenoten dezelfde kansen krijgen als andere positief ingestelde, gemotiveerde Europese burgers, ongeacht hun afkomst. Die overtuiging past bij HOBIJ’s motto: ‘Never stop growing’. “De groei en persoonlijke ontwikkeling van onze werknemers gaan hand in hand met de groei en ontwikkeling van het bedrijf waarvoor zij werken”, stelt Han van Horen.
Positief beeld uitdragen
De PSV-doelman en international staat symbool voor een ambitieuze werknemer uit Polen, die de kansen die Europa hem biedt aangrijpt om zijn dromen te verwezenlijken. “Een voorbeeld van iemand die in zichzelf investeert en via PSV de kans krijgt om nog meer uit zijn leven te halen. Wij willen onze flexwerkers precies zo’n zelfde platform bieden.” Tyton past daarom in het positieve beeld dat ook HOBIJ wil uitdragen. In 2012 werd de uitzender uitgeroepen tot ‘Best managed company’ en men is in de race voor het predicaat ‘Great place to work 2013’.
Meer informatie over HOBIJ :
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!