Rabobank campagne: terug naar de kern

  • Financieel & Juridisch
  • Bron: Rabobank

Onder het motto 'een aandeel in elkaar' start op zondag 16 november de nieuwe campagne van de Rabobank. De kern van het bestaan van de coöperatieve bank is de klant.

Rabobank campagne: terug naar de kern

Die klanten met hun oprechte verhalen vormen de basis van de nieuwe campagne. Doel van de campagne is om de verbinding met de samenleving te herstellen.

Een aandeel in elkaar

De overtuiging van de Rabobank blijft dat je met elkaar meer bereikt dan alleen. "Een ieder kan een aandeel in het leven van een ander hebben. En daarmee een bijdrage leveren aan het realiseren van een droom of ambitie. Dat doen mensen onderling en dat kunnen we als bank versterken", aldus Heleen Crielaard, bij Communicatie & Corporate Affairs van de Rabobank verantwoordelijk voor communicatie met het Nederlandse publiek. 

Hoofdrol voor de klant

In de campagne draait het om de manier waarop de Rabobank de leef- en werkomgeving van haar klanten versterkt. Klanten van de regionale Rabobanken vervullen de hoofdrol. Het gaat om klanten met een ambitie, waarin anderen hen helpen, en waarin de Rabobank die energie versterkt door mensen te verbinden en toegang te geven tot financiële diensten, kennis en netwerken. Darre van Dijk, Executive Creative Director van Ogilvy & Mather Amsterdam en verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, hierover: "De Rabobank laat met voorbeelden uit de dagelijkse praktijk en het dagelijkse leven van mensen zien wat ze bedoelen met een aandeel in elkaar. Je ziet wat mensen willen bereiken, hoe mensen een aandeel in elkaars leven hebben en hoe de aanpak van de Rabobank daarin een bescheiden maar essentiële rol speelt."

Televisie het uithangbord

Televisie vormt het uithangbord van de Rabobank-campagne. Verdieping van concrete klantvoorbeelden staan op het online platform www.rabobank.nl/aandeelinelkaar. Lokale voorbeelden van Rabobankklanten en regionale banken krijgen hiermee een landelijk podium. Zo wordt een stem gegeven aan al die banken en medewerkers in de regio en hun klanten, die samen de Rabobank vormen. Op 16 november start de campagne met een TV-commercial.

Meer informatie over RABOBANK ZEEUWS-VLAANDEREN:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Tijssen-cs Tijssen CS | Accountants & Adviseurs

Meerwaarde door samenspel