Rabobank opnieuw favoriete werkgever
- 4 jun., 2013
- Financieel & Juridisch
- Bron: Rabobank
De Rabobank is voor de vijfde keer op rij gekozen tot de werkgever met het beste imago van Nederland. Dat blijkt uit het jaarlijkse Intermediair Imago Onderzoek onder hoogopgeleiden.
"Zeker in deze zware tijden is dat een opsteker", aldus Susan Havermans van Human Resources (HR) bij de Rabobank.
Imago
Het imago van de banken is de afgelopen jaren niet echt positief geweest. Daarnaast liggen de berichten over banenreducties nog vers in het geheugen. Toch is de Rabobank positief beoordeeld. Zo blijken het imago en de identiteit van de bank aan te sluiten bij wat een werknemer zoekt in een werkgever. Deelnemers aan het onderzoek gaven aan vooral op zoek te zijn naar een interessante functie, afwisselend werk, goede primaire arbeidsvoorwaarden en een prettige balans tussen werk en vrije tijd.
Intermediair
Elk jaar laat Intermediair het arbeidsimago van organisaties onderzoeken. Circa 4.000 hoogopgeleiden tot 45 jaar geven dan aan waar ze het liefst zouden werken. De Rabobank voert dit jaar wederom de lijst aan, gevolgd door de andere twee vaste waarden uit de top drie: Shell en Philips. Binnen de functiegroepen 'financieel', 'ICT' en 'marketing & sales' scoort de Rabobank ook als beste.
Meer informatie over RABOBANK WEST-BRABANT NOORD:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!