Renovatiekompas én lekkerEIGENhuis genomineerd voor Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2016

  • Bouw
  • Bron: Hazenberg

De jury van de jaarlijkse Bouwkennis Marketing Jaarprijs heeft maar liefst twee concepten vanuit het TBI WOONlab genomineerd. Het Renovatiekompas en lekkerEIGENhuis zijn beiden terecht gekomen in de top tien van genomineerde concepten.

Renovatiekompas én lekkerEIGENhuis genomineerd voor Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2016

De jury van de jaarlijkse Bouwkennis Marketing Jaarprijs heeft maar liefst twee concepten vanuit het TBI WOONlab genomineerd. Het Renovatiekompas, de online rekentool voor de kosten en opbrengsten van een renovatie-aanpak, en lekkerEIGENhuis, de conceptwoning waarbij keuzevrijheid voor de consument centraal staat, zijn beiden terecht gekomen in de top tien van genomineerde concepten. De uiteindelijke winnaar van de jaarprijs 2016 wordt bekendgemaakt op het jaarcongres van het Kennisplatform in de bouw op 22 september.

Marketing Jaarprijs

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De award is hiermee zowel een inspiratie als een uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten. Het ultieme doel hierbij is aandacht creëren voor en het naar een hoger plan tillen van marketing in de bouwkolom die veranders is van een aanbodgerichte in een vraaggestuurde markt. Want maken van de eindgebruiker wil, is één van de belangrijkste uitdagingen voor de sector geworden.

Innovatie op wonen

TBI-ondernemingen ERA Contour, Hazenberg Bouw en Koopmans Bouwgroep werken samen in TBI WOONlab met als doel nieuwe concepten, processen, producten en diensten te ontwikkelen voor nieuwbouw, renovatie en energetische woningverbetering. LekkerEIGENhuis lanceerden zij in 2014 als de meest complete en betaalbare conceptwoning van Nederland. Onderscheidend aan het concept is met name de oneindige keuzevrijheid voor de eindgebruiker, die ook een belangrijke rol speelt in de (door)ontwikkeling van dit concept. Met onderhoudsbedrijven Rutges Vernieuwt, Smits Vastgoedzorg en Hemubo is onder meer Renovatiekompas, de online rekentool voor de kosten en opbrengsten van een renovatie-aanpak, ontwikkeld. Hiermee stellen de bedrijven gratis hun kennis op het gebied van de bestaande bouw ter beschikking aan de markt.

Meer informatie over de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2016 en de tien genomineerde projecten: http://bouwkennisjaarbijeenkomst.nl/tien-genomineerde-concepten/

Meer informatie over HAZENBERG BOUW B.V.:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!