SelfserviceDesk Aragorn in gebruik genomen

  • Technologie
  • Bron: Aragorn

Met in­gang van 1 fe­bru­a­ri 2012 heeft Ara­g­orn ICT Dienst­verlening een nieuw on­li­ne helpdesk systeem voor klan­ten in gebruik ge­no­men.

SelfserviceDesk Aragorn in gebruik genomen

Doel is om klan­ten, voorzien van een Ara­g­orn sup­porto­ver­een­komst, nog beter te on­der­steu­nen in geval van vra­gen of ver­zoe­ken om­trent hun ICT in­fra­struc­tuur. Zo kun­nen klan­ten, naast het ge­brui­ke­lij­ke te­le­fo­nisch con­tact met Ara­g­orn, via in­ter­net sto­rings­mel­din­gen of sup­port ver­zoe­ken in­die­nen door mid­del van de on­li­ne Self­Ser­vi­ce­Desk por­tal. Via deze por­tal kun­nen klan­ten de voort­gang van hun mel­din­gen en de opvol­ging ervan vol­gen.

Meer in­for­ma­tie?
U kunt di­rect con­tact op­ne­men met een van onze me­de­wer­kers voor meer in­for­ma­tie.

Ara­g­orn ICT Dienst­ver­le­ning
Be­drij­ven­weg 7
5627 BW Eind­ho­ven
040 290 2800
info@aragorn.nl

Meer informatie over ARAGORN B.V.:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

RTP Elektrotechniek - Kleine klus, snel geregeld RTP Elektrotechniek

Zekerheid voor alles