VVV Meest onmisbare Reisorganisatiemerk van Nederland

  • Toerisme & Recreatie
  • Bron: VVV Noordoost-Brabant

Afgelopen week werd de EURIB Top 100 van Meest Onmisbare Merken 2014 bekend. Wederom steeg VVV in de lijst. Waar VVV in 2013 op plaats 76 stond, staat het in 2014 op plaats 56.

VVV Meest onmisbare Reisorganisatiemerk van Nederland

Nummer 1 in de lijst is HEMA. EURIB staat voor European Institute for Brand Management en werkt als onafhankelijk kennisinstituut op het gebied van brand, design en reputation management.

Reisorganisaties

Niet minder bijzonder is dat binnen de categorie ‘reisorganisaties’ VVV met 39% fier op de eerste plaats staat als Meest Onmisbare Merk. In 2013 was dit 36% (Center Parcs volgt evenals in 2013 op de tweede plaats). “De relevantie van het VVV-merk is onveranderd hoog", aldus Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV Nederland. “De consumenten zijn al bijna 130 jaar bekend met de betrouwbare gidsfunctie van VVV op het gebied van vrijetijd, en blijven dat, in fysieke en digitale zin, waarderen. Het zegt ook iets over de kwaliteit van de dienstverlening zoals die dagelijks door duizenden VVV-medewerkers in het hele land geleverd wordt”.

 Verder lezen? Het volledige rapport kunt u downloaden via de website van EURIB.

Meer informatie over VVV Noordoost-Brabant:

Bekijk het complete instantieprofiel

VVV Noordoost-Brabant Gasten Gelukkiger Maken

VVV Noordoost-Brabant is dé duurzame (marketing)partner van het vrijetijdsdomein