ADAPTIVE AND MOBILE
Asterdse Sluis 27, 4823 GL Breda
Tel. (076) 5426364
Fax (084) 7570298
E-mail: e.devries@dsvinnovatie.nl
Website: www.adaptiveandmobile.eu
Adaptive and Mobile maakt het schijnbaar onmogelijke mogelijk met objectgeoriënteerde software. Op transparante wijze kunt u uw bedrijfssoftware dynamisch maken en tegelijkertijd de hoogste kwaliteitseisen vervullen.
Voor uw bedrijf betekent het dat:
- Sterke vermindering van risico’s inzake ICT beslissingen;
- Belangrijke tijdsbesparing t.a.v. applicatie analyse;
- Belangrijke tijdsbesparing op software ontwikkeling. Maatwerk tegen pakket kosten;
Adaptive and Mobile is een jong bedrijf. We hebben de afgelopen jaren benut om met een componentgeoriënteerde techniek een softwaremodel te ontwikkelen waarmee belangrijke bedrijfsapplicaties op simpele wijze, geholpen door een logisch procesmodel, door gebruikers in te richten en te stroomlijnen zijn. Door grondig studeren en de kennis die we hebben opgedaan bij klanten zoals Cisco, ING, MKB, gemeenten zoals Breda en Tilburg, zorg en welzijnsinstellingen in Brabant, hebben we nu een basismodel waarmee we samen met klanten totaal nieuwe softwaremogelijkheden kunnen realiseren. Applicaties zijn allemaal met elkaar verbonden, ook mobiel zoals Smartphone, en kunnen met elkaar gegevens verwerken en informatie slim in beeld brengen.
Wat levert dit op?
- Medewerkers hebben altijd gerichte instructie in beeld en geschrift gericht op activiteit en opdracht als onderdeel van het werkproces
- Informatie (tekst, beelden) kan door iedereen aan het werkproces worden toegevoegd en voor andere zichtbaar gemaakt worden zodat werkinstructie en informatieoverdracht zeer efficiënt is
- Alle informatie maakt direct onderdeel uit van het bedrijfsinformatiesysteem waardoor verwerken van informatie en het activeren van bestellingen en mensen zeer effectief gebeurt
- Werkoverdracht, ook bij tijdelijke medewerkers zoals uitzendkrachten, is kwalitatief van hoog niveau en verbetert de onderlinge communicatie
- Rondom een opdracht of werkonderdeel kan een sociaalnetwerk worden aangelegd zodat onderlinge afstemming en kennisuitwisseling snel en overzichtelijk, verbonden aan de directe klus en onderdeel van het hele werkproces, plaatsvindt en klant en opdrachtnemer neer wens en mogelijkheden kunnen werken.
- Ondersteunt het continu leren van medewerkers verbonden met de praktijk
- Faciliteert verbeteringen en innovaties door logische vastlegging en communicatiemiddelen
- Theorie en informatie over producten en onderwerpen worden gevonden via systematische zoekbegeleiding en logische procesindeling
- Ze brengt leerelementen en managementinformatie inbeeld op basis van historie en je kunt daarmee simulaties uitvoeren en de gegevens aanvullen met informatie uit de markt en kennismaatschappij
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!