SUPEROFFICE BENELUX B.V.
De Admirant
Emmasingel 29.41
5611 AZ Eindhoven
Tel. (040) 4021500
E-mail: info@superoffice.nl
Website: www.superoffice.nl
Blog: www.superoffice.com/blog
Evenementen: www.superoffice.nl/evenementen
SuperOffice
SuperOffice is een internationale CRM ontwikkelaar en levert slimme oplossingen voor de B2B-markt. In Nederland werken honderden bedrijven met de gebruikersvriendelijke software van SuperOffice. SuperOffice CRM staat voor resultaat en gebruiksgemak.
CRM voor het Nederlandse MKB
SuperOffice is één van Europa’s toonaangevende CRM software leveranciers. Het Noorse bedrijf beschikt over meer dan 25 jaar ervaring in de CRM markt. Ruim 12.000 internationale klanten maken gebruik van de CRM oplossingen van SuperOffice. In Nederland ondersteunt SuperOffice Benelux ruim 800 tevreden klanten. Het Nederlandse MKB profiteert volop van de CRM oplossingen voor de business-to-business markt. “Van pretparken tot grote industriële ondernemingen”, verzekert Toon Bijnen, sales director Benelux.
Klantinformatie centraal geborgd
Customer Relationship Management (CRM) of ook wel klantrelatiebeheer draait erom dat bedrijven succesvoller zijn door hun klantcontacten beter te managen. Dit houdt in het centraliseren van klantcontactinformatie zoals, telefoongesprekken, bezoekverslagen, vervolgacties, marketingactiviteiten en openstaande verzoeken. Uw kostbare informatie is veilig, ook wanneer iemand uw organisatie verlaat.
CRM managed uw klant
U bent in staat om iedere klant op basis van zijn profiel met een individuele strategie te benaderen. Om dit zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft SuperOffice CRM software ontwikkeld die dit proces faciliteert en zeer gebruiksvriendelijk is.
Gebruiksvriendelijke software
De interface van SuperOffice CRM zal u snel vertrouwd overkomen. U kunt eenvoudig klanten zoeken, vinden en natuurlijk behouden. SuperOffice CRM integreert met alle Office-toepassingen en ondersteunt elk belangrijk technologisch platform.
Complete CRM oplossing
De voordelen van CRM voor uw onderneming zijn enorm. Met de juiste software legt u eenvoudig verbindingen tussen belangrijke verkopen en supportinformatie. Dit leidt tot betere communicatiestromen binnen uw bedrijf en verhoogt de klanttevredenheid en de omzet. SuperOffice biedt u tools voor:
Ontdek zelf hoe SuperOffice CRM, winnaar van diverse awards voor gebruikersvriendelijkheid, u kan helpen bij uw klantenbinding.
Een nieuwe werkruimte
In december 2017 is SuperOffice verhuisd van Den Bosch naar Eindhoven. De nieuwe werkruimte is goed voor nog meer groeipotentieel. In onderstaande video bracht SuperOffice in kaart hoe deze verhuizing verlopen is.
De CRM Buyer's Guide
CRM is het hart van iedere organisatie. CRM stimuleert de verkoop, ondersteunt marketingactiviteiten en verhoogt de klanttevredenheid. Maar hoe ga je aan de slag met CRM? In deze white-paper beschijft SuperOffice het proces in eenvoudig te nemen stappen.
Download deze white paper en lees:
- Waarom is CRM belangrijk voor jouw bedrijf?
- Acht voordelen van CRM
- Hoe kies je de juiste CRM oplossing voor jouw bedrijf
- Waar moet je aan denken bij de keuze van een CRM leverancier
- Hoe meet je het succes van een CRM systeem
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!