Centre for Concepts in Mechatronics
- 21 okt., 2011
- Technologie
Meer dan 40 jaar ervaring in productontwikkeling met een grote variëteit in producten en marktsectoren. De hierdoor ontstane synergie is uniek.
Wat is de core business van CCM?
Mechatronica - Productontwikkeling en -bouw
Hoe is CCM ontstaan?
Opgericht door Prof. Horowitz om zijn visie op multi-disciplinair ontwikkelen in de praktijk te brengen. Feitelijk de basisgedachte cq hoofdkenmerk van mechatronica
Economische thema's in de regio Zuidoost-Brabant zijn: High Tech, Automotive, Lifetec, Design en Innovatie. Is CCM met één van deze thema's verbonden? En zo ja, op welke manier?
Ja zeker, CCM is in belangrijke mate actief in High Tech (o.a. semicon, pharma medical, image & printing) en ontwikkelt eigenlijk altijd nieuwe innovatieve producten
Wat is uw toekomstvisie op lange termijn?
Naast het ontwikkelen van producten voor derden bouwt CCM ook aan eigen productlijnen in pharma medical, en image en printing. Voor het huidige business model (contract werk voor klanten) zal samenwerking met derden (open innovatie) een groter effect gaan krijgen. Daarnaast zal CCM voor verdere expansie de marketen in andere geografische gebieden bewerken.
Wat zijn de plannen voor de nabije toekomst?
Introductie van eigen producten, uitbreiding geografische markt gebieden.
Directeur aan het woord
Hoe zou u uzelf omschrijven?
Ondernemend, loyaal, drive
In welke leiderschapsstijl herkent u zichzelf het meest?
Coachend met ruimte voor ontwikkeling
Wat voor auto rijdt u?
Volvo XC 70
Waar spaart u voor?
Zakelijk: om te kunnen investeren en CCM een stabiele toekomst te kunnen geven.
Privé: Het bekende appeltje voor de dorst, niets specifieks.
Wat is uw grootste passie in het leven en waarom?
Gezin en werken, waarbij het leveren van een maatschappelijke bijdrage hoog in het vaandel staat. Klaar staan voor vrienden. De eigen CCM producten kunnen een bijdrage leveren aan het maatschappelijk welzijn van mensen, bv longfunctiemeting draagt bij aan het voorkomen dat mensen levenslang astma patiënt worden/zijn
Wat is uw lijfspreuk?
Zakelijk: Your Product Innovation Partner
Privé: Hoe vaker een nee, hoe dichter bij de ja
Welke boodschap wilt u uw collega ondernemer meegeven?
Verval niet in doemdenken, zoek de kansen; de aanhouder wint
Meer informatie over SIOUX CCM B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel