Winnaar Customer Passion Award bestaat tien jaar

  • Toerisme & Recreatie

Sandton Hotels Eindhoven Centre bestaat in 2004 tien jaar. Juist in dit jubileumjaar ontving Sandton Hotel de Customer Passion Award 2014. “Onze persoonlijke service is ons belangrijkste pluspunt” zegt Marc van den Broek.

Winnaar Customer Passion Award bestaat tien jaar

Van den Broek, general manager bij het Eindhovense bed & business hotel. “Daarom is het extra leuk dat we deze award in dit voor ons bijzondere jaar hebben gewonnen.”

Customer Passion Award

De Award is bedoeld voor organisaties die zich onderscheiden op het gebied van klantgerichtheid en klantgedrevenheid. Sandton Hotels  ging met het aantal publieksstemmen voorbij andere genomineerden als Triodos Bank en KPN Oneline. Eerdere winnaars van de award zijn de Schiphol-groep, KLM, Philips en Coolblue.

Volgens Marc van den Broek ben je er nooit. Ook niet na het winnen van de Customer Passion Award. Met het steeds verder verbeteren van persoonlijke service is men bij het Eindhovense hotel dag en nacht bezig. Marc van den Broek: “We willen onze gasten laten zien dat we hun wensen serieus nemen en oprecht benieuwd zijn naar hoe ze onze service ervaren. Dan weten we ook waar we hem verder kunnen verbeteren.”

Bed & Business kamers

Zo heeft Sandton Eindhoven Centre bewust haar vaste gasten betrokken bij het ontwikkelen van de nieuwe bed & business kamers. Marc van den Broek: “Zakelijke hotelgasten verblijven niet voor hun plezier in een hotel. Echt, de meeste mensen zijn liever bij hun gezin of thuis in hun eigen omgeving. Het verblijf in een hotel is een overbruggingsperiode. Voor ons is de uitdaging om die overbruggingsperiode zo comfortabel mogelijk voor hen in te vullen.”

Behalve een vernieuwing van de bed & business kamers heeft Sandton Eindhoven Centre de samenwerking met restaurant Danello geïntensiveerd. Zo kunnen gasten rekenen op een speciaal samengesteld diner, door de chef-kok van dit naastgelegen restaurant.

Comfort studio's

Bij zakelijke gasten die langer in de regio verblijven zijn de tien comfort studio's in trek. Met o.a. een eigen kitchenette en een groter zit- en werkoppervlak, ideaal voor expats. Marc van den Broek: “Zij zijn hier ook in het weekend. We attenderen hen op speciale activiteiten in Eindhoven, maken een praatje; net waar ze behoefte aan hebben. De kunst voor ons is om dat goed in te schatten. Of we dat goed hebben gedaan, checken we regelmatig. Bijvoorbeeld door hen na afloop nog eens te bellen of te mailen. Heel bewust automatiseren we dat proces niet. Dat zou haaks staan op de persoonlijke aanpak en service die we voorstaan.”

Persoonlijke service

Illustrerend voor de aanpak is ook het persoonlijk reageren op reviews die over het hotel op Zoover staan. Overigens riep deze beoordelingssite Sandton in 2011 en 2013 uit tot de beste hotelketen. Marc van den Broek zegt daarover tot slot: “Door op alle soorten reviews in te gaan, laten we zien dat we service aan onze gasten serieus nemen. We zijn een driesterren hotel maar wel met viersterren producten en strevend naar een vijfsterren beleving.” 

Meer informatie over SANDTON EINDHOVEN CENTRE:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!