Nieuw pand, nieuwe uitstraling en nieuwe pers voor Kampert-Nauta
- 27 sep., 2012
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Kampert-Nauta
Op donderdag 13 september heeft Kampert-Nauta twee belangrijke stappen gezet op weg naar een mooie toekomst. Het Osse bedrijf heeft het flink vernieuwde bedrijfspand in gebruik genomen, evenals de compleet nieuwe communicatiestijl. Daarnaast neemt Kampert-Nauta over enkele weken een belangrijke nieuwe pers in gebruik.
Met de nieuwbouw en de nieuwe communicatiestijl is de kroon gezet op het fusieproces van Kampert Drukwerk en Nauta & Haagen. Begin dit jaar fuseerden zij tot de huidige onderneming Kampert-Nauta. Hiermee is een belangrijke totaalaanbieder in de grafimediasector ontstaan.
House of Graphimedia
De twee bedrijven samen bieden ruim 120 jaar aan kennis en ervaring, en een eigentijdse kijk op het grafische vak. Kampert-Nauta biedt onderdak aan zes intensief samenwerkende disciplines: ICT Publishing, Imaging, Studio, Prepress, Printing en Logistics. Dit maakt het mogelijk om opdrachtgevers een effectieve en kwalitatieve totaaloplossing te bieden. Kampert-Nauta gaat sinds donderdag dan ook door het leven als House of Graphimedia.
Nieuwbouw en communicatiestijl
Op donderdag 13 september is het de nieuwe communicatiestijl gelanceerd. Dat gebeurde in het vernieuwde hoofdkantoor van Kampert-Nauta. Omdat de twee bedrijven zich samen op één locatie wilden vestigen, is het hoofdkantoor aan de Griekenweg de afgelopen maanden fors uitgebreid. De entree is vernieuwd, er is een compleet nieuw kantorengedeelte bijgekomen en het oude deel wordt nog onder handen genomen.
Nieuwe pers
Midden oktober neemt Kampert-Nauta ook nog een belangrijke nieuwe pers in gebruik: de nieuwste 8 kleuren KBA 106 vellenpers. Hiermee kan met een snelheid van 20.000 vel per uur hoogwaardig drukwerk geproduceerd worden.
Klaar voor de toekomst
Algemeen directeur Richard Kampert is zeer blij met de nieuwe ontwikkelingen: “We zetten hiermee een forse stap. Dankzij de bundeling van onze kennis en capaciteit zijn we nu op alle fronten een voorhoedespeler in de grafische wereld.” Commercieel directeur John Keijzers: “We zien dat met name onze grote opdrachtgevers – zoals DELA, Bakker Bart en Desso – vragen om totaaloplossingen. Als House of Graphimedia kunnen we die nu bij uitstek bieden.”
Meer informatie over KAMPERT-NAUTA:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!