Persoonlijk contact staat voorop bij Van Bergen ondernemerszaken
- 4 jun., 2019
- Zakelijke dienstverlening
We leven in het digitale tijdperk. Dit brengt veel voordelen met zich mee. Zo kunnen veel zaken online geregeld worden. Maar als je niet oppast spreek je de klant nooit meer face-to-face. Daarom vinden ze bij Van Bergen ondernemerszaken het aspect 'persoonlijkheid' erg belangrijk.
Persoonlijke communicatie is belangrijker dan ooit. In alle trends en ontwikkelingen die zich momenteel afspelen in branches, komt persoonlijkheid aan bod. Een-op-een contact, dat is waar de consument behoefte aan heeft. In veel communicatiemiddelen van organisaties zie je dit element steeds vaker terug.
Macht van de klant
De klant heeft in 2019 veel meer macht dan voorheen. Hij is in staat om zich online al te oriënteren. Om deze reden kan hij ook veel van een bedrijf eisen om zo persoonlijk mogelijk behandeld te worden. Doe je dat niet? Dan gaat de klant gerust door naar de volgende, die wel naar hem persoonlijk luistert.
Persoonlijk contact
Bij Van Bergen ondernemerszaken kunnen ze al jaren zeggen dat ze op een persoonlijke manier te werk te gaan. 'Je bent bij ons geen nummer, maar een persoon. Iedereen kent jou persoonlijk én kent jouw organisatie. En dat is geen opgevoerd toneelstuk, dat is de realiteit. Wij zijn oprecht geïnteresseerd in onze klanten. Een hart hebben voor de klant, dat geeft de medewerker bij Van Bergen juist erg veel energie om met heel het hart te werken voor de klant.' Van Bergen is ervan overtuigd dat het juist in het digitale tijdperk enorm belangrijk is om persoonlijk te zijn. Als klant zijnde kun je veel zelf online uitzoeken, maar om een klant echt goed te kunnen adviseren en helpen, is achterliggende informatie erg belangrijk. Dit kan volgens Van Bergen alleen achterhaald worden door een klant echt goed te leren kennen.
Klantonderzoek Van Bergen
Uit een recent klantenonderzoek van Van Bergen blijkt dat Van Bergen ondernemerszaken door klanten ervaren wordt als persoonlijk:
‘Van Bergen ondernemerszaken is een klein, betrouwbaar kantoor, die jou persoonlijk kent.'
‘Van Bergen ondernemerszaken is echt geïnteresseerd in je bedrijf. Ze denken graag met je mee, zowel bedrijfsinhoudelijk als financieel. Op een manier die past bij jou als persoon.’
'Met Van Bergen heeft COCON een kwalitatief en betrouwbare accountant, waarbij met name de persoonlijke benadering heel erg aanspreekt.’
Daarnaast is dit ook één van de redenen waarom de klant voor Van Bergen Ondernemerszaken gekozen heeft. Veel klanten geven aan dat zij bij het kiezen van een accountant altijd kijken of er persoonlijkheid aanwezig is binnen de organisatie.
Persoonlijke touch
Het hebben van een persoonlijke touch in de organisatie. Iets dat iedereen kan roepen. Waarom is Van Bergen Ondernemerszaken persoonlijk:
- Ze zijn 24/7 bereikbaar;
- Ze hebben niet alleen interesse in de cijfers, maar ook in de klant persoonlijk. Bij binnenkomst wordt altijd eerst gevraagd hoe het met de klant gaat, in plaats van direct te vragen naar het bedrijf.
- Even sparren (face-to-face en in real life) is altijd mogelijk met een van onze collega’s.
- Het organiseren van offline informatiebijeenkomsten om de (potentiële) klant te voorzien van nieuwe of extra informatie. Mogelijkheid tot het stellen van persoonlijke vragen en het gesprek aan te gaan met medewerkers van Van Bergen.
'In een wereld die steeds digitaler wordt, is het hebben van een goede persoonlijke relatie met je klant naar ons idee het allerbelangrijkste.' Dus heeft u een accountant of belastingadviseur nodig? En behoefte aan veel persoonlijk contact? Neem gerust contact op met Van Bergen om elkaar persoonlijk te leren kennen.
Meer informatie over BERGEN ONDERNEMERSZAKEN, VAN:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel