SuperOffice lanceert nieuwe versie CRM-software
- 30 jun., 2015
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: SuperOffice
Software dat 'zit' als een maatwerkkostuum? Het bestaat! SuperOffice, CRM-ontwikkelaar met slimme oplossingen voor de internationale business-to-businessmarkt, lanceerde 18 juni 2015 een nieuwe versie van de zeer resultaatgerichte en gebruiksvriendelijke CRM-software.
De nieuwe SuperOffice-CRM is een 'must' voor de b2b-markt. "De software is als een maatwerkkostuum", vergelijkt Toon Bijnen, sales director Benelux. "Het nieuwe pakket is volledig gericht op de gebruiker."
Functiegebaseerde componenten
De vernieuwde software bestaat uit functiegebaseerde componenten. Hoewel iedereen in één centrale database werkt, gebruikt iedere medewerker het gereedschap dat past bij de eigen rol of functie. Denk aan speciale software voor het marketing-, verkoop-, service- of het managementproces. Gunstig, want hierdoor maken mensen enkel nog gebruik van de voor hen relevante functies. Dit levert bedrijven meer efficiëntie en dus een hoger rendement op."
De cloud
Innovatie zit in de genen van SuperOffice. Het bedrijf gaat mee met de ontwikkelingen van nú en later. "Het softwareproces verschuift steeds meer richting de cloud", informeert Bijnen. "Steeds meer organisaties willen in de cloud werken, een virtuele wolk waarin onze gegevens worden opgeslagen. Mensen kunnen hierdoor op elke computer, smartphone of tablet, waar ook ter wereld, inloggen op het eigen systeem."
Bijnen vervolgt: "Via de cloud wordt alles voortaan automatisch geregeld, van software-updates tot back-ups. En mocht de klant behoefte hebben aan onze support, is het niet altijd nodig om een afspraak in te plannen op locatie. We kunnen het probleem snel en efficiënt op afstand (remote) oplossen, wat alle partijen een enorme tijdwinst oplevert."
Wens van de klant
SuperOffice heeft vijf jaar gebouwd aan deze laatste CRM-versie. "Vanzelfsprekend is de oude versie tussentijds wel geüpdatet met technische en functionele wijzigingen, maar nu introduceren we een geheel nieuw softwarepakket met een een eigen look and feel. Zelfs de lay-out en kleurstelling zijn aangepast."
Bij de bouw van de nieuwe software is goed geluisterd naar de wens van de klant. "Wereldwijd hebben we 15.000 opdrachtgevers. Op basis van de input van deze bedrijven en de laatste technieken blijven wij ons ontwikkelen. Altijd in het voordeel van de klant."
Alle klanten van SuperOffice gaan gefaseerd over naar de nieuwe CRM-software. Wilt u meer informatie of heeft u nog vragen? Neem contact met ons op.
Wat is CRM? |
Customer Relationship Management (CRM) draait erom dat bedrijven succesvoller zijn door hun klantcontacten beter te managen. Denk hierbij aan het centraliseren van klantcontactinformatie zoals telefoongesprekken, bezoekverslagen, vervolgacties, marketingactiviteiten en openstaande verzoeken. |
Auteur: Sara de Kort
Meer informatie over SUPEROFFICE BENELUX B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel