Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent lanceert ‘bedrijfsfilm 2.0’
- 14 nov., 2018
- Toerisme & Recreatie
- Bron: Van der Valk Nijmegen-Lent
Een bedrijfsfilm met inhoud, dat moet het streven zijn geweest. Geen saaie opsomming van faciliteiten, maar een heuse commercial met verhaallijn én een knipoog. Het management van Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent gooit de bedrijfsfilm over een andere boeg en weet de kijker te boeien.
Marije van der Valk heeft goed nagedacht over de inhoud van de video. “Het is belangrijk om te laten zien welke faciliteiten we onze gasten bieden, maar dat is slechts de basis. Wat we willen overbrengen in de bedrijfsfilm is dat werkelijk iedereen zich in ons hotel thuis kan voelen. Iedere doelgroep is welkom, van leisure tot zakelijk, van jong tot oud, van lokaal tot internationaal, we streven er samen met ons team naar dat al onze gasten in de watten gelegd worden.”
Een positieve en vrolijke plek
Niet alleen deze boodschap wordt overgebracht, ook wordt er regelmatig een glimlach ontlokt aan de kijker. Marije lacht: “We zijn een professionele organisatie waar hard gewerkt wordt maar waar zeker ook tijd is voor een geintje. Humor is belangrijk, het relativeert en houdt je gemotiveerd. We willen dat ons hotel een positieve en vrolijke plek is en hopen dit nog eens extra duidelijk te maken door de uitvoering van deze video!”
Meer informatie over VALK HOTEL NIJMEGEN-LENT, VAN DER:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel