-
Nederland populair voor viering herfstvakantie
Ruim de helft van Nederlanders die op herfstvakantie gaan, vieren dit in eigen land aldus het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen.
- 11 okt., 2012
- Lees verder
- Toerisme & Recreatie
-
Nieuw meetinstrument citymarketing
Tijdens de vijfde editie van het Nationaal Congres Citymarketing, vandaag op Strijp-S in Eindhoven, wordt een nieuw meetinstrument voor citymarketing geïntroduceerd: de Citymarketing Scorecard (CMSC).
- 4 jun., 2012
- Lees verder
- Toerisme & Recreatie
-
Provincie investeert 11,6 miljoen in sport
Door veel aandacht aan sport te geven, investeert de provincie in een samenleving waar mensen graag willen wonen, werken en recreëren. In de subsidieregeling van het Sportplan Brabant 2016 is 11,6 miljoen subsidie toegekend voor verschillende sportverenigingen.
- 31 mei, 2012
- Lees verder
- Toerisme & Recreatie
- 29-05 Nationaal Park De Loonse en Drunense Duinen is leukste Uitje van Noord-Brabant
- 24-05 Advies Raad voor Cultuur klap voor Brabant
- 07-05 Efteling in top drie leukste uitjes van Nederland
- 10-04 Brabantse Topmonumenten werken samen
- 02-04 Beekse Bergen mag uitbreiden
- 11-01 Nederlander iets minder vaak op vakantie in 2012
- 21-12 Kerstvakantie populair ondanks economische crisis
- 24-11 Vrije Tijd en Toerisme Toekomstagenda
- 14-11 Brabant tilt sport naar hoger plan
- 04-11 Goed resultaat Toerismedebat 2e Kamer
- 01-11 Onderzoek naar effectiviteit sociale media toerisme sector
- 25-08 Geld voor projecten in Het Groene Woud
- 23-08 Goede zomer voor Brabantse recreatieparken
- 27-07 Training Gastvrijheid Midden-Brabant
- 30-06 Efteling 100e partner Merk Brabant
- 23-05 Efteling meest innovatieve horeca bedrijf van Nederland
- 22-11 Internationale onderscheiding voor de Efteling