Drie kernwaarden als basis van oprecht juridisch partnerschap
- 2 dec., 2019
- Zakelijke dienstverlening
Asselbergs & Klinkhamer Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Zij staan ondernemers, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden en particulieren bij op het gebied van Arbeids-, Ondernemings-, Vastgoed-, Letselschade- en Familierecht. Door deze brede expertise zijn zij in staat klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen.
Dimitri Kochx is gespecialiseerd in Vastgoed, één van de partners van het kantoor en lid van het Dagelijks Bestuur. Kochx: "Onze kernwaarden (aandachtig, aanwezig en aansprekend) onderschrijven wie wij zijn en waar we voor staan. Door continu aandacht te hebben voor onze klanten en te weten wat er speelt in de markt waarin zij opereren, zijn wij in staat onze dienstverlening af te stemmen op de wensen en behoeften van onze klanten. Wij zijn altijd bereikbaar, vinden dat een vanzelfsprekendheid. Als een klant immers een vraag of probleem heeft, op welk vlak dan ook, wil hij snel geholpen worden. Dat wij alles op alles zetten om onze klanten van dienst te zijn, betekent niet dat wij niet kritisch zijn. Wij zijn open en eerlijk over de mogelijkheden van onze klanten, schatten kansen reëel in, maar gaan tegelijkertijd voor onze klanten door het vuur. Wij zijn ervan overtuigd dat dat het beste voor de klant is."
Meegroeien
Asselbergs & Klinkhamer heeft veel klanten die gevestigd zijn in West-Brabant. "Op het gebied van Letselschade zijn wij landelijk actief. Onze advocaten leven zich goed in in de positie van de klant. Zij zijn op de hoogte van wat belangrijk is voor de klant en tegen welke (praktische) problemen hij aanloopt. Zo is een ondernemer als het even kan bezig met ondernemen en niet met al het juridische geneuzel er omheen. De ondernemer ziet in ons een sparringpartner, omdat wij de commerciële belangen van de onderneming nooit uit het oog verliezen."
Betrokken partnerschap
Als aanpak kiest Asselbergs & Klinkhamer Advocaten waar mogelijk voor de dialoog. Kwesties in der minne regelen werkt in de praktijk het beste én is het snelste voor de klant. "Soms moet er een rechter aan te pas komen. Wij zijn niet terughoudend als er geprocedeerd moet worden", klinkt het vastberaden. "Asselbergs & Klinkhamer investeert in langlopende relaties met haar klanten. Je kunt veel meer betekenen voor je klant als je weet wat er speelt bij die klant en wat hij belangrijk vindt."
"Onze kernwaarden (aandachtig, aanwezig en aansprekend) geven aan wie we zijn, waar we voor staan. We zijn laagdrempelig", aldus Dimitri. "En naast onze relaties staan. We zoeken de verbinding met onze klanten en gaan dan ook vaak naar onze klanten toe. Deze manier van samenwerken ervaren onze klanten als zeer prettig. Dat blijkt onder meer uit de reviews die wij ontvangen na het afronden van een zaak. Wij krijgen steevast te horen dat we goed bereikbaar, toegankelijk en flexibel zijn. Dat is natuurlijk een mooi compliment. Ook vinden klanten het fijn dat wij vrijwel alle juridische expertises in huis hebben, omdat zij dan makkelijk kunnen schakelen als zij met verschillende juridische vraagstukken te maken krijgen. Zo vinden ondernemers het fijn dat wij hen ook in privé kwesties, zoals een scheiding, bij kunnen staan."
Actualiteit als leidraad
Bij ‘aandacht’ hoort vanzelfsprekend tevens oog voor de actualiteit. Op dit moment speelt in de vastgoedsector de stikstof en PFAS-discussie een enorme rol. Als betrokken juridische partner is het dan van enorm belang om exact te weten wat het voor je cliënten betekent. De advocaat vertelt: "We zijn proactief in kennisdeling. Precies daarom helpt het enorm als je je klanten goed kent en weet waar zij mee te maken hebben. Niet alleen in mijn vakgebied natuurlijk." Hij wijst tevens op een recente uitspraak in het arbeidsrecht betreffende werkgevers die verplicht zijn zogeheten ‘slapende dienstverbanden’ te beëindigen, van werknemers die al twee jaar thuis zitten. In allerlei sectoren doen zich ontwikkelingen voor, soms behoorlijk onverwacht. Asselbergs & Klinkhamer Advocaten springt er graag meteen in en informeert klanten daarover, zodat de klant daarop kan anticiperen. Met wie ook de rust van dergelijke ondersteuning zoekt, maken zij graag vrijblijvend kennis.
Meer informatie over ASSELBERGS & KLINKHAMER ADVOCATEN:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!