SuperOffice verhuist van Den Bosch naar Eindhoven voor nog meer groeipotentieel

  • Technologie

In de op twee na grootste woontoren van Eindhoven wordt sinds 1 december verder gewerkt aan eenvoudige, flexibele en slimme CRM software. SuperOffice, één van Europa's succesvolste CRM leveranciers voor de business-to-business markt, verhuisde vanuit het centrum van ’s Hertogenbosch naar het centrum van Eindhoven om hun groeipotentieel de ruimte te geven.

SuperOffice verhuist van Den Bosch naar Eindhoven voor nog meer groeipotentieel

Het Nieuwe Werken

In gebouw Admirant aan de Emmasingel staan nog een aantal verhuisdozen onuitgepakt, want klanten gaan voor. Ruim 600 m2 werd casco opgeleverd en is met binnenhuisarchitect King Kongs Interiors uit Eindhoven vormgegeven. Gert-Jan van Doormalen, Sales directeur:

“We zaten al 20 jaar in een 19e eeuws karakteristiek pand, met veel verdiepingen, kamertjes, weinig transparantie en alle ongemakken van dien. Door onze groei van de afgelopen jaren groeiden we letterlijk uit ons jasje. We wilden alles gelijkvloers, veel glas, flexplekken en we wilden graag in het centrum blijven, maar we zochten vooral naar mogelijkheden om slimmer, efficiënter en effectiever te werken. Den Bosch had weinig aansluiting op het type pand dat we zochten, Eindhoven is daarentegen twee keer zo groot en had dat aanbod wel. Met het oog op onze groeistrategie en de aanwezigheid van technische uni’s hebben we hier meer groeipotentieel en we hebben het Nieuwe Werken optimaal door kunnen voeren”,

SuperOffice

Verhoog omzet en verbeter klanttevredenheid

In Nederland werken honderden bedrijven met de gebruikersvriendelijke software van SuperOffice. Gebruiksvriendelijkheid is het sleutelwoord, want vanuit die gedachte is SuperOffice ooit ontstaan. Van Doormalen:

“Wij willen software ontwikkelen die het leven van medewerkers makkelijker maakt. Het moet zó gebruiksvriendelijk en efficiënt zijn, dat de gebruiker er vrijwillig mee aan de slag gaat en sterke en loyale klantrelaties tot stand kan brengen. Onze software helpt bedrijven en medewerkers bij het realiseren van hogere omzet, sterkere marketing en een hoogwaardige klantenservice.”

Find, catch, keep more customers

SuperOffice is gespecialiseerd in het automatiseren van werkzaamheden op het gebied van marketing (find), sales (catch) en service (keep). Van Doormalen:

“We zorgen ervoor dat klanten bijvoorbeeld gepersonaliseerde en gerichte e-mailmarketing kunnen combineren met hun CRM pakket. Zo kunnen zij hun doelgroep beter bereiken, gerichte e-mails versturen en de conversieratio verhogen. Daarnaast zorg je met ons CRM systeem dat geen verkoopkans onbenut blijft. Men kan betere voorspellingen doen, offertes overzichtelijk beheren en daardoor meer orders sluiten. Je kunt zelfs met één klik offertes opstellen en orders plaatsen. Uiteindelijk gaat het om de loyaliteit en tevreden klanten. Je moet je klanten aandacht blijven geven, dus verzoeken bijhouden en beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via meerdere kanalen zoals telefonisch, per e-mail, chat, webformulier of via sociale media. Al onze activiteiten en workflows zijn erop gericht om klantcontacten beter te managen.”

SuperOffice

Relatie opbouwen met klanten?

Meer leads genereren, meer orders sluiten of meer tevreden klanten genereren? Start vandaag nog met onze 30 dagen gratis trial. Of kom langs op ons kantoor in Eindhoven. De koffie staat al voor u klaar!

Auteur: Olga Heeren

Meer informatie over SUPEROFFICE BENELUX B.V.:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!