Campagne Brabant is Open van start
- 7 jun., 2018
- Toerisme & Recreatie
- Bron: Provincie Noord-Brabant
Zaterdag 2 juni is de campagne ‘Brabant is Open’ gestart met de lancering van inspirerende arrangementen, die het hele jaar door zijn te boeken. Met deze campagne profileert Brabant zich als ideale bestemming voor een korte trip, dagje uit of weekendje weg.
Brabant is Open promoot Brabant als aantrekkelijke bestemming voor bezoekers uit Nederland, België en Duitsland. De campagne Brabant is Open is een samenwerkingsverband van Provincie Noord-Brabant, VisitBrabant, Beekse Bergen, Bergen op Zoom, Breda, Den Bosch, Fatboy, Front-of-House, Eindhoven, Eindhoven Airport, Efteling, Helmond, Heusden, NBTC, Omroep Brabant, Persgroep, Tilburg, TicketsPlus, Van Gogh Brabant en het programma ‘We Are Food’.
Inspirerende arrangementen
Voor de campagne ontwikkelden Bergen op Zoom, Breda, Eindhoven, Helmond, Heusden, ’s-Hertogenbosch, Tilburg, Beekse Bergen, Efteling en Van Gogh Brabant inspirerende arrangementen en laten ze zien hoe je deze goed kunt combineren tijdens een kort verblijf in onze provincie. Daarnaast toont de campagne dat je in Brabant moet zijn voor de meest toonaangevende festivals en een optimale foodbeleving. Tot slot wordt de campagne benut om te laten zien dat Brabant aantrekkelijk is voor nieuwe bedrijven, internationals en studenten. Hiervoor wordt samengewerkt met Holland Expat Centre, Brainport, BOM, NHTV, Fontys en Avans.
Brabant gastvrij
Bij het aantrekken van toeristen speelt gastvrijheid een grote rol. Bij de kick-off van de campagne werden daarom ook de nominaties voor de eerste Brabantse Gastvrijheid Award voor leisurebedrijven bekendgemaakt.
Meer informatie over Provincie Noord-Brabant :
Bekijk het complete instantieprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!