Gilze en Rijen geeft beste telefonische dienstverlening aan ondernemers
- 30 jan., 2013
- Regionale ontwikkeling
- Bron: Gemeente Gilze en Rijen
Gilze en Rijen heeft van de Brabantse Kamer van Koophandel de prijs ontvangen voor beste telefonische dienstverlener. Volgens het onderzoek van de KvK blinkt Gilze en Rijen niet alleen uit telefonische dienstverlening.
Voor al haar dienstverlening aan ondernemers eindigt Gilze en Rijen van alle 52 gemeenten op de derde plek.
Mystery-guest
De Kamer van Koophandel heeft eind 2012 een mystery-guest onderzoek gehouden onder alle Brabantse gemeenten. Deze beller deed zich dus voor als een ondernemer met vragen voor de gemeente. Daarbij kwam Gemeente Gilze en Rijen als beste uit de bus. Wethouder Dols ontving bij de presentatie van de onderzoeksresultaten de bijbehorende oorkonde.
Erkenning
Wethouder Dols verwoordde dit tijdens de bijeenkomst als volgt: ‘dit is een pluim voor de gehele organisatie en een erkenning voor onze inspanningen om onze dienstverlening naar een hoog peil te brengen.’
Totale dienstverlening
Volgens het onderzoek van de Kamer van Koophandel blinkt Gilze en Rijen niet alleen uit telefonische dienstverlening. Voor al haar dienstverlening aan ondernemers eindigt Gilze en Rijen van alle 52 gemeenten op de derde plek.