Nieuwe toeristische site voor Eindhoven: This is Eindhoven

  • Toerisme & Recreatie
  • Bron: Eindhoven365

Vanaf vandaag is de nieuwe toeristische website van Eindhoven online. Met www.thisiseindhoven.nl brengt Eindhoven alle informatie op één digitale locatie.

Nieuwe toeristische site voor Eindhoven: This is Eindhoven

De sites van VVV Eindhoven, Ontdek Eindhoven Centrum en Uit in Eindhoven worden volledig geïntegreerd. Ook start vandaag de nieuwe campagne om de binnenstad te promoten. In de beeldtaal die gebruikt is voor de campagne, worden de pijlen letterlijk op het centrum gericht. Vlak voor de opening van GLOW Eindhoven opent ook de nieuwe brandstore van Eindhoven haar deuren. Dit alles onder de naam: This is Eindhoven.

Brand new website

Met www.thisiseindhoven.nl brengt Eindhoven alle informatie op één digitale locatie. Het is een tweetalige verbeeldende website waar je op de eerste plaats een gevoel meekrijgt van de stad. Vanaf nu online te bezoeken. De komende tijd wordt de website steeds verder uitgebouwd, aangevuld en vernieuwd met nieuwe hotspots, Eindhoven blogs, uitgebreide city map en een webshop. Naar verwachting staat eind november de complete cultuur- en uitgaanskalender online. Eén stad, één merk, één website: www.thisiseindhoven.nl.

This is Eindhoven Brandstore/ VVV

This is Eindhoven Brandstore is de naam van de nieuwe VVV-winkel op het Stationsplein in Eindhoven. Het is de nieuwe toegangspoort tot de stad, volledig in Eindhoven stijl. Een brandstore waar het merk Eindhoven voelbaar is, waar je het kunt zien en kunt kopen. Het VVV-merk blijft bestaan maar naast de vertrouwde VVV diensten & producten, komt er een compleet nieuwe lijn aan unieke Eindhoven merchandise.
Onder hetzelfde dak van de Brandstore komt ook een koffiezaak, genaamd CoffeeLab UC. Dit is geen gewoon koffiebarretje maar een door barista’s gerund laboratorium voor experiment en innovatie op het gebied van koffie.

Samenwerking binnenstad en cultuur

De nieuwe campagne This is Eindhoven die de binnenstad extra onder de aandacht gaat brengen, sluit in concept aan bij het merk en de marketingstrategie van Eindhoven. Het richt zich op het versterken van de identiteit van de binnenstad en zijn ondernemers. In de beeldtaal die gebruikt is voor de campagne worden de pijlen letterlijk op het centrum gericht. De pijl is afkomstig uit het Eindhoven type. De campagne wordt uitgevoerd in samenwerking  met Stichting Ondernemers Eindhoven Centrum (SOEC). Daardoor  wordt ook de site van Ontdek Eindhoven Centrum volledig geïntegreerd in de thisiseindhoven.nl.

Uniek is dat ook de agenda van Uit in Eindhoven terechtkomt op de site thisiseindhoven.nl. De complete  cultuur- en uitgaanskalender krijgt een duidelijke plek en bezoekers aan UitinEindhoven.nl worden direct doorverwezen naar de uitcultuurpagina op de nieuwe site. Naar verwachting komt deze agenda eind november online. Voor de consument wel zo handig om alle informatie terug te vinden op één digitale locatie.

Meer informatie over EINDHOVEN365.nl:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!