Provincie Zeeland promoot zich in nieuwe campagne
- 31 mei, 2017
- Regionale ontwikkeling
- Bron: Invest in Zeeland
Een nieuwe promotiecampagne voor Zeeland is van start gegaan. In de nieuwe campagne van VVV Zeeland presenteert de provincie zich precies zoals Zeeland is: eerlijk, puur en nuchter.
Geen opgepoetste beelden, geen aangedikte verhalen. Geen typische vakantiebrochure. Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Want Zeeland is een land in zee. Daar moet je van houden. Of zelfs een beetje aan wennen.
Contrasten in Zeeland
Reclamebureau Superrebel heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek. Ook daar houdt niet iedereen van. Hetzelfde geldt voor wind. Of oesters. In de campagne komen alle aspecten van Zeeland naar voren. Alle contrasten die Zeeland zo bijzonder maken en die het zo'n eigen karakter geven.
Belangrijke Zeeuwse thema's
En natuurlijk houdt iedereen van Zeeland. Maar dat is geen nieuws, geen boodschap die - om in Zeeuwse termen te blijven - zoden aan de dijk zet. Daarom: Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Maar laten we wel wezen, hier kan iedereen wel aan wennen, toch? Dat is dan ook de overall conclusie van de campagne: #ikkanhierwelaanwennen. De campagne start met vier commercials rondom de belangrijke Zeeuwse thema's.
Ondernemersperspectief
In samenwerking met VVV Zeeland en de provincie Zeeland is Invest in Zeeland ook bezig met de uitwerking van een campagne waarin de unieke mogelijkheden belicht worden die Zeeland te bieden heeft vanuit ondernemers perspectief.
Meer informatie over Invest in Zeeland:
Bekijk het complete instantieprofiel