Start KlantContactCentrum in Goes
- 11 mei, 2011
- Regionale ontwikkeling
- Bron: Gemeente Goes
Goes is deze week gestart met een pilot van het KCC.
Alle inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Goes kunnen straks gebruik maken van het KCC voor tal van gemeentelijke producten en diensten, vragen, ideeën, klachten en wensen over gemeentelijke zaken.
De aansluiting van de verschillende gemeentelijke afdelingen op het KCC gaat stapsgewijs. In 2010 is de afdeling Vergunning en Handhaving met het Omgevingsloket aangesloten op het KCC.
Per 10 mei sluiten de afdelingen Zorg en Activering & Inkomensvoorziening aan op het KCC. Dit betekent dat klanten van deze afdelingen rechtstreeks kunnen bellen met het algemene nummer van de gemeente (0113) 249 600 en dat de directe telefoonnummers verdwijnen.
De medewerker van het KCC kan in de meeste gevallen de vraag beantwoorden. Wanneer dit niet lukt verbinden ze door met de klantmanager/consulent.
Meer info: www.goes.nl