Syntens organiseert workshop
- 2 sep., 2010
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Syntens
Positioneren: onderscheiden in uw markt hoe doet u dat?
Moet u ook dagelijks vechten voor nieuwe klanten? Is de concurrentie in uw markt moordend? En staan uw concurrenten ook allemaal voor ‘kwaliteit’, ‘klantgericht’ en ‘deskundig’? Dan is het verstandig om uw bedrijfsmerk als belangrijkste asset in te zetten. Uw bedrijfsmerk kan u helpen om u van de grijze massa te onderscheiden. Uw doelgroep te laten zien en voelen dat u anders bent.
In de Workshop 'Positioneren' krijgt u op een levendige wijze inzicht in de mechanismen van het 'merk positioneren'. Aan de hand van sprekende en herkenbare voorbeelden krijgt u antwoord op de vraag hoe u zich effectiever kunt onderscheiden. Hoe u een voorkeurspositie kunt innemen in het brein van uw prospects. Een positie die onderscheidend, relevant en geloofwaardig is.
Onderdelen workshop:
De wereld van het Merk; wat is een merk en welke rol speelt een merk voor uw doelgroep?
Merk positioneren; wat is merk positioneren? Wat is het belang en hoe werkt dit in de theorie en de praktijk?
Praktijkcase: samen met andere deelnemers gaat u de opgedane kennis gelijk toepassen aan de hand van een praktijkcase.
Resultaat:
Aan het eind van de workshop heeft u inzicht in wat positioneren is, hoe het in de praktijk werkt en hoe u deze kennis kunt toepassen voor uw eigen bedrijf.
Tijd: 13:00 uur tot: 17:00 uur
Datum: 28-09-2010
Locatie: Syntens
Adres: Mozartlaan 7, 4837 EH Breda
Eigen bijdrage: € 50,00
Beschikbare plaatsen: 11
Meer info: Syntens