Efteling komt met trainingen over klantgerichtheid

  • Zakelijke dienstverlening

Het doel van iedere organisatie is klantenbinding. Graag geeft de Efteling u een kijkje in de keuken zodat u ook de vertaalslag kunt maken om klantgericht te gaan werken in uw organisatie.

Efteling komt met trainingen over klantgerichtheid

De Efteling organiseert vier initiatieven over klantgerichtheid; trainingen, inspiratiesessies, workshops en lezingen. 

Trainingen

Klantgericht WILLEN zijn; durf in de spiegel te kijken!

Wilt u dat uw medewerkers ook klantgericht gaan denken en dat ze zich verantwoordelijk gaan voelen voor de cultuuromslag die deze verandering met zich meebrengt?

Uw medewerkers zijn de sleutel tot uw succes. U kunt als organisatie de stap maken naar klantgericht werken, maar u kunt pas echt het verschil maken als uw medewerkers deze klantgerichtheid daadwerkelijk uitdragen.

Tijdens deze trainingen krijgen de deelnemers een spiegel voor zodat ze bewust worden van hun gedrag. Zij zullen ondervinden dat leren van ervaringen en successen vieren een belangrijk onderdeel is van het totale plan. Het uiteindelijk doel is dat uw medewerkers gaan geloven in zichzelf zodat ze niet alleen klantgericht gaan werken, maar dat ze ook daadwerkelijk klantgericht WILLEN zijn.

Afhankelijk van uw doelstelling kunnen wij u een 1 daagse, 2 daagse of 3 daagse training aanbieden.

Welke resultaten boekt u met de training?

  • Uw medewerkers zijn na de training bewust van hun eigen gedrag en voelen aan dat hun gedrag bij kan dragen aan klantgerichtheid;
  • Tevens zullen zij voortaan begrijpen dat klantgericht zijn een persoonlijke keuze is en niet alleen een keuze van een organisatie;
  • De medewerkers worden enthousiast om met klantgerichtheid aan de slag te gaan en zullen dit voor zichzelf gaan vertalen naar concreet waarneembare gedrag;
  • Ook zullen zij zelf afspraken met elkaar gaan maken hoe dit proces geborgd gaat worden binnen de eigen organisatie of afdeling.

Inspiratiesessie

Klantgericht WILLEN zijn; een persoonlijke keuze!

De Efteling licht een ''tipje van de sluier'' op over klantgerichtheid. Tijdens deze sessie nemen wij u mee naar de Wereld van Efteling waar klantgerichtheid een filosofie is en waar aandacht voor detail in het DNA van alle medewerkers zit. Uw deelnemers worden meegenomen naar een betoverend moment waarbij wij u laten zien dat wij in concepten ipv in producten denken. Tevens wordt er een vertaling gemaakt naar houding en het gedrag en worden de ‘ja maars’ omgezet in positieve gedachten. Laat u inspireren en informeren! Deze inspiratiesessie duurt 2,5 tot 3 uur.


Workshop

Klantgericht WILLEN zijn, durf te dromen!

Uw deelnemers actief aan de slag zetten met de voor u belangrijke thema's? Dat kan! Het attractiepark leent zich bij uitstek om een klantgerichtheid te voelen, te ervaren en hier inspiratie in op te doen. Wij denken graag met u mee welke workshops het beste bij uw doelstellingen aansluiten. De duur van de workshop is 2 tot 4 uur.


Lezingen

De Efteling heeft een divers aanbod van lezingen. Denkt u hierbij aan:  

De lezing Klantgericht WILLEN zijn, laat u raken!

Er wordt gesproken over HOE u een organisatiecultuur kan scheppen waarin men op klantgerichte wijze WIL werken.

De lezing Klantgericht WILLEN zijn, een andere kijk op uw onderwerpen!

Uw gezelschap wordt via het verleden, het heden en de toekomst van de Efteling voorgesteld aan voor u bekende onderwerpen, toegepast in de Wereld van de Efteling. De originele kijk op deze onderwerpen biedt verfrissende inspiratie voor elke branche.

Bovenstaande lezingen duren 1 uur en zijn ook in te zetten tijdens uw bijeenkomst of evenement in de Efteling.

Meer informatie over EFTELING MEETING & EVENTS:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!