Leerwerkprogramma ‘De Digitale Lopende Band’ voor ondernemers en studenten

  • Onderwijs & Training

Steeds meer organisaties worden databedrijven. Alleen kan het organiseren van data veel efficiënter. Zo zitten we meer dan 35 procent van de tijd onnodig op kantoor. De ‘Digitale Lopende Band’ zorgt voor minder digitale en menselijke verspilling.

Leerwerkprogramma ‘De Digitale Lopende Band’ voor ondernemers en studenten

Onder het motto ‘Work Less, Achieve More’, start Twice in september - samen met de Weconomics Foundation - het (niet technisch) leerwerkprogramma ‘De Digitale Lopende Band’ met een sterke focus op ontwerp en organisatieontwikkeling. Dit leerwerkprogramma is geschikt voor iedereen die meer wil weten over het inzetten van nieuwe data-technologieën in de digitale transitie van zijn onderneming. En voor studenten die op dit onderwerp willen afstuderen.

Wat betekent datatechnologie voor jouw organisatie?

Deskundigen zijn het erover eens: wat de fysieke lopende band heeft gedaan in fabrieken, gaat de ‘Digitale Lopende Band’ doen in kantoren. Die wordt gevormd door disruptieve datatechnologieën, zoals blockchain, internet of things, artificial intelligence, rijke data en datalogistiek. En de impact hiervan op organisaties is aanzienlijk: kosten dalen fors, doorlooptijden verkorten en de kwaliteit van informatie verbetert. Een halvering van kantoorwerk binnen één generatie is geen utopie. Een voorzichtige schatting laat zien dat we jaarlijks meer dan 2,3 miljard uur onnodig in kantoren zitten. Dat is meer dan 35 procent per persoon.

Nieuwe generatie digitale leiders

Het leerwerkprogramma ‘De Digitale Lopende Band’ heeft tot doel: het vormen van de nieuwe generatie digitale leiders, ontwerpers en ontwikkelaars, door de technologische mogelijkheden van blockchain, IOT en AI ten volle te benutten.

Lees hier meer over het programma en deelname. 

Meer informatie over TWICE:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!