New Babylon kiest voor WiFi Experience van Cofely
- 9 sep., 2013
- Industrie
Shopping mall New Babylon in Den Haag gaat gebruik maken van het WiFi-managementsysteem van Cofely. Door bezoekers gratis WiFi te bieden, wil New Babylon meerwaarde leveren tijdens het winkelen.
Bezoekers worden via de speciale WiFi-portal van New Babylon op de hoogte gesteld van het laatste nieuws en aanbiedingen van de shopping mall. De realisatie is gestart en bij de opening van de shopping mall in september zal de WiFi Experience actief zijn.
Online interactie met bezoekers
New Babylon staat voor het concept A New City in the City met onder andere appartementen, kantoren, sportfaciliteiten, winkelcentra, restaurants en bars. “De WiFi-managementoplossing van Cofely gaat een belangrijk onderdeel uitmaken van onze bedrijfsvoering,” aldus Babette Marsé, mall manager van New Babylon.
“Wij verwachten dat de verkoop wordt gestimuleerd door bezoekers online op de hoogte te brengen van het laatste nieuws en aanbiedingen in combinatie met geur- en muziekbeleving tijdens het winkelen. Naast een stabiel en veilig draadloos netwerk waren wij op zoek naar mogelijkheden tot online interactie met onze bezoekers tijdens het winkelen. Deze WiFi Experience combineert de kracht van on- en offline winkelen.”
Toenemende vraag naar veilig draadloos netwerk
Technologisch dienstverlener Cofely biedt met het WiFi-managementsysteem een oplossing voor de toenemende vraag vanuit de markt voor veilige en stabiele draadloze netwerken en het beheer hiervan. “Niet alleen winkelcentra, maar ook evenementenorganisaties, scholen en zorginstellingen willen hun netwerk graag zo inrichten dat bezoekers, ook digitaal worden ontvangen in de eigen sfeer van de onderneming, waarbij meerdere gebruikersgroepen mogelijk zijn en het goed beheersbaar is wie, wanneer toegang heeft tot welke informatie,” vertelt Wisse Hummel, Business Developer van Cofely Noord. “Wij ontwikkelen voor iedere klant een maatwerkoplossing, verzorgen de implementatie en het beheer op afstand als totale full service oplossing.”
Meer informatie over ENGIE NEDERLAND N.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!