Nieuwe merkidentiteit voor ’s-Hertogenbosch

  • Toerisme & Recreatie

’s-Hertogenbosch is klaar voor het laden van een nieuwe merkidentiteit. ’sH is het logo dat de identiteit van ’s-Hertogenbosch gaat vertegenwoordigen.

Nieuwe merkidentiteit voor ’s-Hertogenbosch

 Veel steden werken met een  doorlopende identiteitscampagne, om datgene wat de stad te bieden heeft door te zetten in het imago van de stad, met als doel het imago voor bezoekers en inwoners op een positieve manier te versterken. De merkidentiteit wordt vaak vertegenwoordigd door een logo of slogan. Denk aan ‘I Amsterdam’, of ‘Er gaat niets boven Groningen’.

Het nieuwe logo zal worden gebruikt in combinatie met verhalen en beelden die typerend zijn voor de stad. Er wordt niet gezocht naar een nieuw imago, maar de merkstrategie laat de stad zien en horen zoals ze is.

Bosschenaren

Bosschenaren zullen binnen de campagne zelf vertellen wat de stad voor hen bijzonder maakt, beelden en verhalen zullen het authentieke van de stad uitlichten. Zo zorgt de merkstrategie ervoor dat de ontvanger de stad op een eerlijke manier leert kennen. Historie, stijl en kwaliteit worden gecombineerd met het eigentijdse en dynamische karakter van de stad ’s-Hertogenbosch.

'sH

VVV Noordoost-Brabant maakt deel uit van het Team ’sH, dat een start maakt met de lancering en het laden van het merk ’sH en de bijbehorende identiteit. Het gaat hier om uitvoering van de merkcampagne en het bundelen van samenwerkingspartners uit de woon-, werk- en vrijetijdsector om de identiteit optimaal te kunnen laden.

Cultuurcampagne

De stad ’s-Hertogenbosch heeft een bijzonder dynamisch en hoogwaardig cultureel aanbod. Eind april 2013 start de cultuurcampagne in ’s-Hertogenbosch, waarmee het complete en veelzijdige cultureel aanbod van de stad extra onder de aandacht wordt gebracht. De cultuurcampagne zal vanuit de merkstrategie worden opgezet, zodat deze elkaar aanvullen en versterken.

Meer informatie over VVV Noordoost-Brabant:

Bekijk het complete instantieprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!