Dingerdis Customer Care geeft communicatietraining

  • Zakelijke dienstverlening
  • Bron: Dingerdis Customer Care

Uniek 1-daags trainingsevenement "Goede communicatie maakt alles mogelijk" op 25 april 2013

Dingerdis Customer Care geeft communicatietraining

Nu slechts € 75,– incl. koffie/thee en luncharrangement
7 redenen om Goede communicatie maakt alles mogelijk niet te missen

  • Je leert hoe je met communicatie de LEIDING neemt en houdt.
  • Je leert hoe je TEGENWERKING voorkomt en GEDRAG van de ander analyseert.
  • Je leert hoe je MISCOMMUNICATIE voorkomt.
  • Je leert hoe je BOODSCHAP meteen duidelijk is zodat de ander je echt BEGRIJPT.
  • Je leert hoe je snel het PROBLEEM achter het probleem kunt zien.
  • Je leert hoe het komt dat sommigen altijd DWARS zijn.
  • Je leert hoe je anderen MOTIVEERT zodat ze VERANTWOORDELIJKHEID nemen.

Ga jij voor duidelijke communicatie, wacht dan niet te lang. Schrijf je nu in voor de communicatietraining.

“De hele kunst van het spreken is begrepen te worden” (Confucius, Chinees filosoof)

Meer informatie over DINGERDIS CUSTOMER CARE:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel