Frisse nieuwe look voor Euro-Com International
- 21 nov., 2014
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Euro-Com International
Er is na een traject van enkele maanden nagedacht over een nieuwe, maar herkenbare look die de identiteit van Euro-Com International goed weergeeft.
Niet alleen is het logo vernieuwd, aanvullend is er ook een nieuw ontwerp gekomen voor alle communicatiemiddelen. Door bepaalde elementen te behouden, is de nieuwe huisstijl herkenbaar en in lijn met de huidige stijl. Er is er voor gekozen om het logo (zie onderstaande afbeelding) qua letters en vorm in de stijl van het huidige logo te houden. Het logo bevat nu een 'spraakballon', hetgeen de link met talen representeert. Voor het logo zijn de zakelijke kleuren blauw en zwart gekozen. Als contrast wordt het logo in combinatie met bovenstaande grid gebruikt. Het grid bestaat uit woorden in verschillende talen, allen gerelateerd zijn aan begrijpen/verstaan. De warme okertinten steken goed af tegen het blauw van het woord- en beeldmerk.
De huisstijl zal worden geïmplementeerd in alle communicatiemiddelen, inclusief de nieuwe website (lanceerdatum: eind 2014/begin 2015).
Over Euro-Com International
Euro-Com International is in 2004 opgericht en inmiddels uitgegroeid tot een belangrijke speler in de vertaalindustrie. Naast de hoofdvestiging in Renkum ook kantoren in Egypte, Duitsland en China geopend. Haar missie is, door het leveren van hoogwaardige vertalingen, klanten te helpen zakelijk succes te boeken op de internationale markt. Naast vertaalwerk levert Euro-Com International onder meer ook tolken en verzorgt op aanvraag voice-overproducties.
Meer informatie over EURO-COM INTERNATIONAL:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel