Nieuwe website SuperOffice CRM biedt optimale gebruikerservaring

  • Zakelijke dienstverlening
  • Bron: SuperOffice

Een nieuwe website die op alle apparaten (pc, mobiel en tablet) goed te bekijken is en gebruikersvriendelijk is voor haar bezoekers. SuperOffice, specialist in software voor Customer Relationschip Management (CRM), lanceerde haar website dit najaar. Het doel: (potentiële) klanten een optimale gebruikerservaring bieden.

SuperOffice is een Noors bedrijf, gespecialiseerd in software voor relatiebeheer. Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd in ‘s-Hertogenbosch. Van hieruit bedient SuperOffice haar klanten in Nederland, België en Luxemburg met oplossingen die het leven van medewerkers makkelijker maken, vertelt marketingmanager Jolanda Weterings. “Onze doelgroep bestaat uit mensen in verkoop, marketing en service die veel klantcontacten hebben. Met onze software hebben ze alle klantgegevens en serviceverzoeken bij de hand en kunnen ze hun klanten optimaal van dienst zijn.”

Toegevoegde waarde

Sinds begin oktober heeft SuperOffice een nieuweJolanda Weterings website. De vorige site was voornamelijk productgericht, vertelt marketingmanager Jolanda Weterings. “Bovendien voldeed de site niet helemaal aan de laatste stand van zaken op het gebied van techniek. Zo was hij niet goed te bekijken op mobiele apparaten. De nieuwe site is helemaal ‘responsive’, wat wil zeggen dat hij op elk apparaat goed wordt weergegeven.” Bovendien is de site volgens Jolanda nu minder productgericht, en wordt de toegevoegde waarde voor gebruikers benadrukt. “Uiteindelijk is onze softwareoplossing een middel tot een doel: onze klanten in staat stellen om hún klanten optimaal te bedienen. Een klant die tien offertes uitstuurt en er één vergeet na te bellen, loopt misschien net een mooie opdracht mis. Onze software helpt om grip te houden op verkoopkansen en activiteiten zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Díe toegevoegde waarde brengen we met de nieuwe site beter onder de aandacht.”

Helderheid voorop

Mensen die de CRM-software van SuperOffice eerst eens willen uitproberen, kunnen via de site een free trial aanvragen. Jolanda “Verder werken we met heldere gebruikersplannen, waarbij klanten kunnen kiezen uit vijf pakketten voor verschillende rollen. Zo bieden we een standaardpakket aan met alle basisfunctionaliteit, maar ook specifieke plannen waarbij deze functionaliteit is aangevuld met handige functies voor verkoop-, marketing en customer service-medewerkers. Ten slotte hebben we ook nog een complete oplossing met álle functionaliteit. Per gebruikersplan geven we duidelijk aan wat de vaste prijs per medewerker en per maand is. Helderheid staat voorop.”

Informatieve white papers en blogs

Handig is het gedeelte met ‘white papers’: informatieve artikelen over allerhande onderwerpen die te maken hebben met relatiebeheer. “Iedereen kan deze artikelen downloaden, ook niet-klanten. Daarnaast is op de site een blog te vinden over actuele onderwerpen binnen de CRM-wereld. Het is de verwachting dat het Nederlandse blog nog dit jaar live gaat.” Nog in de pijplijn zit de SuperOffice-appstore, vervolgt Jolanda. “Daarin kunnen klanten straks apps vinden die door onze partners zijn gemaakt en die het werken met SuperOffice nog gemakkelijker maken. Tot slot is ook de ‘community’ voor bestaande klanten vernieuwd. Dit beveiligde gedeelte van de site is nu ook in een nieuwe stijl gegoten en verder geoptimaliseerd.”

Neem een kijkje!

Al met al verwacht SuperOffice nieuwe én bestaande klanten een veel betere gebruikerservaring te bieden met de nieuwe website. “We nodigen iedereen dan ook van harte uit om een kijkje te komen nemen op www.superoffice.nl.”

Meer informatie over SUPEROFFICE BENELUX B.V.:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Office Cabling Systems OCS: Totaalleverancier in kabelmanagement

Oplossingen voor alle kantoor- en werkplekbekabeling