Smurfit Kappa displays winnen 2 Popai Awards
- 2 aug., 2016
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Smurfit Kappa
De POPAI Awards vonden voor de zesde keer plaats voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. In verschillende categorieën zijn prijzen uitgereikt voor nieuwe ontwerpen en ontwikkelingen, waaronder voor Smurfit Kappa.
In verschillende categorieën zijn prijzen uitgereikt voor nieuwe ontwerpen en ontwikkelingen. De nominaties zijn eerder tentoongesteld in EuroCIS 2016 in Düsseldorf en beoordeeld door een prestigieuze jury. Het feestelijke awards gala, dat ter gelegenheid van de uitreiking werd georganiseerd, vond plaats in het Hyatt Regency in Düsseldorf haven. Het hotel bood voor de 130 genodigden, een prachtig tijdloos en modern decor voor het gala.
Point of Sale (POS) experts
Verdeeld over alle categorieën waren er dit jaar meer dan 60 inzendingen. Twee van de felbegeerde trofeeën, in de vorm van een Indiaans beeldje, zijn gewonnen door Point of Sale (POS) experts van Smurfit Kappa Zedek in Münster. Het juryrapport luidde als volgt:
Campari: “Deze sensationele display is een zeer creatieve en even praktische toepassing voor de field service POS.”
Philips: “De Visapure display maakt indruk met zijn hoge kwaliteit en organische vormen. De ontwerpers van Smurfit Kappa Zedek zijn erin geslaagd om, met inachtneming van geldende eisen, een uitstekend ontwerp van golfkarton te ontwikkelen.”
Return on investment
Sascha Ohlow, Sales Manager Duitsland bij Smurfit Kappa: "De return on investment van de display is een van de belangrijkste parameters voor onze klanten om de prestaties van hun campagne te evalueren. Het meetbare succes van beide ontwerpen werd onderstreept door de beoordelingen van de onafhankelijke jury. Dus we blijven concepten ontwikkelen die permanente veranderingen in de business tot gevolg hebben en uiteindelijk leiden tot de gewenste stijging in de verkoop".
Erik Bunge CEO Smurfit Kappa Benelux: “Smurfit Kappa laat eens te meer zien dat onze drive om te innoveren onuitputtelijk is. Steeds weer weten we ontwerpen te ontwikkelen vanuit de motivatie van de eindconsument ‘from the shelf backward’. Wat spreekt hen aan en helpt onze klant bij de verkoop van hun product. Dat is waar we ons dagelijks mee bezig houden.”
Meer informatie over SMURFIT KAPPA VAN DAM:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel