Training 'Goede communicatie maakt alles mogelijk'
- 14 mrt., 2013
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Dingerdis Customer Care
Om succesvol te zijn is het belangrijk dat je een goede communicatie strategie hebt. Om je hierin te ondersteunen organiseert Dingerdis Customer Care een dynamische training.
Wil jij oplossingen om succesvol te zijn en datgene te bereiken dat je voor ogen hebt in je contact met medewerkers, collega’s en/of klanten? Dan is dit unieke 1-daagse trainingsevenement je op het lijf geschreven.
Trainingsevent
Dingerdis Customer Care organiseert het trainingsevenement op 25 april 2013 in Breda. In één dag leer je hoe je een brug tussen jou en je gesprekspartner kunt slaan en hiermee daadwerkelijk succes kan oogsten.
7 redenen om de cursus 'Goede communicatie maakt alles mogelijk' niet te missen
- Je leert hoe je met communicatie de LEIDING neemt en houdt.
- Je leert hoe je TEGENWERKING voorkomt en GEDRAG van de ander analyseert.
- Je leert hoe je MISCOMMUNICATIE voorkomt.
- Je leert hoe je BOODSCHAP meteen duidelijk is zodat de ander je echt BEGRIJPT.
- Je leert hoe je snel het PROBLEEM achter het probleem kunt zien.
- Je leert hoe het komt dat sommigen altijd DWARS zijn.
- Je leert hoe je anderen MOTIVEERT zodat ze VERANTWOORDELIJKHEID nemen.
Het trainingsevent is op dit moment te boeken voor € 75,– incl. koffie/thee en luncharrangement (normaal € 695,–). Inschrijven kan via de website van Dingerdis Customer Care.
Praktische zaken als datum, tijd en locatie vind je hier.
Wil je eerst eens lezen wat anderen van de trainingen van Dingerdis Customer Care vinden? Dat kan hier.
“De hele kunst van het spreken is begrepen te worden” (Confucius, Chinees filosoof) |
Meer informatie over DINGERDIS CUSTOMER CARE:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!