CASE SUPPORT
Kanaaldijk NW 85
5707 LC Helmond
Tel. (0492) 593400
E-mail: info@casesupport.nl
Website: www.casesupport.nl
Telefoonservice
U heeft Case Support zeker al eens aan de telefoon gehad, zonder dat u dat wist. Dat is de kracht van Case Support: op een persoonlijke manier de telefoon van een ander bedrijf aannemen, zonder dat de beller merkt dat Case Support aan de lijn is.
Professioneel
De eerste contacten met veel van uw klanten verlopen vaak via de telefoon. De indruk die u hierbij achterlaat is dus belangrijk. Als Case Support voor u de telefoon aanneemt maakt u altijd een professionele indruk.
Vast aanspreekpunt
De telefoon wordt gezien als een belangrijk instrument, omdat het persoonlijk is, efficiënt en makkelijk in gebruik. Wie regelmatig telefonisch contact onderhoudt met kleinere bedrijven merkt dat de telefoon vaak met een antwoordapparaat wordt beantwoord, de verbinding slecht is of er helemaal niet wordt opgenomen. Dit is een gemiste kans, want u wilt slagvaardig zijn, en een professionele uitstraling hebben. Case Support kan ook de stem zijn van uw bedrijf, wanneer u altijd de telefoon doorschakelt hebben uw relaties in Case Support een vast aanspreekpunt. Wanneer u wel aanwezig bent verbinden wij elk telefoontje door, als u er niet bent kunnen wij voor u een boodschap aannemen.
Heeft u speciale wensen voor uw telefoonbeantwoording, laat het ons weten, zeer waarschijnlijk dat wij u daarin tegemoet kunnen komen.
Breed gespecialiseerd
Wij zijn gespecialiseerd in de telefoonbeantwoording van psychologie-praktijken, fysiotherapiepraktijken, orthopediepraktijken enz. Maar onze ervaring reikt veel verder. Onder onze tevreden klanten rekenen wij iedere branche, van gezondheidszorg tot zakelijke dienstverlening, ongeacht de grootte van het bedrijf.
Werkzaamheden
Wij verwerken de telefoonberichten, telefonische informatie aanvraag, versturen van inschrijfformulieren en informatie, het administratief verwerken van de retourgestuurde formulieren, scannen van verwijsbrieven met bijbehorend inschrijfformulier, het maken van afspraken. Om dit te bewerkstelligen werken wij met Medicore en Vecozo.
Secretariaatsservice
Business process outsourcing (BPO), uw randactiviteiten door een ander bedrijf laten uitvoeren, dat is wat wij u aanbieden in de vorm van onze uitgebreide secretariaatsservice. Zodat u zich op uw klanten kunt richten en datgene kunt doen waar u zich in onderscheidt. Een tweede voordeel van BPO is dat het u geld bespaard, want wij verrichten voor verschillende bedrijven dezelfde activiteiten en kunnen dus een schaalvoordeel behalen.
De volgende activiteiten kunnen wij voor u uitvoeren:
- Uitgaande correspondentie verzorgen, in uw huisstijl;
- Het plannen en regelen van zakenreizen, lunches, vergaderingen, afspraken;
- Het notuleren van vergaderingen (op locatie) en de uitwerking daarvan;
- Secretariaat en administratie voeren (eventueel parttime op locatie);
- Het aanmaken van adressenbestanden en de verzorging van mailings en uw uitnodigingenbeleid;
- Facturering, computerboekhouding en debiteurenbewaking.
Wij zijn u graag van dienst!
Case Support - Onzichtbaar opvallend
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!