-
NHTV betrokken bij Europees samenwerkingsverband Van Gogh
Vertegenwoordigers van Van Gogh Europe uit Frankrijk, België, Nederland en Duitsland zijn deze week bij elkaar in ’s-Hertogenbosch voor de opstart van een nieuwe samenwerking.
- 23 mrt., 2016
- Lees verder
- Onderwijs & Training
-
De Rooi Pannen-leerling uitgeroepen tot beste MBO-kok van Nederland
Nick de Jong, leerling Gespecialiseerd kok aan De Rooi Pannen Tilburg, heeft in de categorie Kok goud gewonnen bij Skills Heroes, dé landelijke kampioenschappen voor jonge vakmensen in het MBO.
- 23 mrt., 2016
- Lees verder
- Onderwijs & Training
-
Helicon-leerlingen geven feedback op businessplan mavo’ers
Binnen de opleidingsrichting Stad en mens is feedback geven en ontvangen een belangrijk onderdeel. Leerlingen kregen de kans om dit in de praktijk te brengen tijdens een gezamenlijk project met het Heerbeeck College in Best.
- 22 mrt., 2016
- Lees verder
- Onderwijs & Training
- 22-03 Beste metselaar van Nederland komt uit Gemert
- 21-03 Lezing bij Avans: Is retail dood of juist springlevend?
- 21-03 Goud voor Markiezaat en Kellebeek-studenten, zilver Prinsentuin en Radius
- 18-03 Academielezing over radicalisering bij Avans drukbezocht
- 17-03 Studenten Koning Willem I College in landelijke finale mbo-vakwedstrijden
- 16-03 Gemeente Oss en Avans intensiveren samenwerking
- 14-03 Lezing over 'Biomimicry in het MBO' bij HAS Hogeschool
- 10-03 Nieuwe school voor Autospuiten & Schadeherstel Zuid-Nederland
- 09-03 Onderzoek NHTV: ‘Nieuwe technologie gaat luchtvaart niet duurzaam maken’
- 08-03 Landelijke Schilder^sCOOL Dag op 18 maart
- 07-03 Zes MBO-studenten ROC West-Brabant naar landelijke finales Skills Heroes
- 03-03 Liz Chermin benoemd tot lid van het College van Bestuur van HAS Hogeschool
- 02-03 NHTV en De Rooi Pannen samen op de bres voor soepele doorstroom van havist naar hbo
- 29-02 Academielezing over radicalisering bij Avans Hogeschool
- 29-02 ROC Ter AA in Top 10 beste roc’s
- 29-02 Igor van Hooff nieuwe bestuursvoorzitter ROC Ter AA
- 29-02 Lectorale rede Jorna Leenheer: Duurzame marketing in een digitale wereld