AAG Facilities beheert modern verzamelkantorenpand
- 14 sep., 2012
- Zakelijke dienstverlening
Het kantorenpand in 's-Hertogenbosch is uitstekend bereikbaar en beschikt over voldoende parkeergelegenheid. Naast kantoorunits biedt het pand ook ruime cursus-, vergaderruimtes. Functioneel ingericht en voorzien van alle moderne technieken. Een goed onderhouden pand waar we trots op zijn.
AAG Facilities, professioneel en gastvrij
Gastvrijheid, zakelijkheid, servicegerichtheid en professionaliteit zijn kernwaarden waarmee AAG Facilities zich onderscheidt van andere aanbieders van bedrijfsruimte in Den Bosch. Meerdere bedrijven houden al jarenlang naar volle tevredenheid kantoor in het pand. Doordat AAG Facilities zelf ook gevestigd is in het kantorenpand, is de beheerder altijd direct aanspreekbaar voor huurders. De communicatielijnen zijn daardoor kort en er kan snel worden gereageerd op vragen van huurders.
Anja van Hemmen, coördinator facilitaire zaken, aan het woord:
Vanuit mijn functie als coördinator facilitaire zaken vind ik het belangrijk dat huurders zich in ons pand thuis voelen en dat ze kunnen rekenen op goed onderhouden huisvesting en uitstekende zakelijke en professionele facilitaire dienstverlening. Ik onderhoud dagelijks contacten met onze huurders en daardoor ben ik goed bekend met hun wensen. Samen met mijn facilitair team streef ik elke dag naar kwaliteit en professionaliteit en daarmee naar tevreden huurders.
Met plezier laat ik onze huurders aan het woord
Roland Hesselmans, directeur, My ICT Services
“Vanwege de groei van ons bedrijf zijn we op zoek gegaan naar nieuwe kantoorruimte. We zijn nu ruim een jaar geleden ingetrokken in het AAG gebouw in ’s-Hertogenbosch. De reden dat we voor dit kantoor hebben gekozen is de uitstekende ligging, de ruime parkeergelegenheden, uitstraling, bedrijfsrestaurant en niet te vergeten de prijs. Door de additioneel aangeboden diensten als postverwerking en de telefoniste, hoeven wij ons alleen nog maar op onze core business te focussen en worden alle overige bedrijfsactiviteiten keurig ondersteund.
Na een jaar huren kunnen we zeggen dat het ontzettend prettig werken is in een vriendelijke, moderne en flexibele omgeving.”
Duco Lebens, directeur, Business Internet Support
“Business Internet Support huurt al meer dan tien jaar kantoorruimte bij AAG en onlangs hebben wij ons huurcontract verlengd voor de komende vier jaar. Wij zijn erg tevreden over de ruimtes en de extra faciliteiten die geboden worden. Het bedrijfsrestaurant, de gunstige ligging, de vriendelijke receptie en de koffiecorners zorgen ervoor dat wij niets tekort komen.”
Martijn Kool, docent, IP Computer Training Centrum ’s-Hertogenbosch
“Vaak krijgen wij van onze cursisten complimenten over het pand waarin we zitten. Het is niet voor niets al 12,5 jaar onze vaste stek in ’s-Hertogenbosch. Alle faciliteiten die we maar kunnen wensen zijn hier aanwezig. Dat is prettig voor ons én onze cursisten.”
Barbara Brens, directeur, Brens Advocaten
“Wij zijn bijzonder tevreden over de door ons gehuurde kantoorruimte. Deze is goed verzorgd, voorzien van eigentijdse faciliteiten en is uitstekend bereikbaar per auto en openbaar vervoer. Met AAG hebben wij een verhuurder getroffen die op een persoonlijke wijze investeert in de relatie met haar huurders.”
Joop van Es, directeur, LogiFact Group
“Reeds zeven jaar ben ik met mijn bedrijf naar volle tevredenheid gehuisvest in het kantorenpand van AAG aan het Wielsem 10, te ’s-Hertogenbosch. Onze werknemers voelen zich volledig thuis en faciliteiten alsmede de dienstverlening/service zijn uitstekend. Tevens zijn er cursus-, vergaderruimtes beschikbaar waar wij graag gebruik van maken en onze relaties professioneel kunnen ontvangen. Onze medewerkers kunnen gebruik maken van het bedrijfsrestaurant waarmee een sociaal en hecht team is ontwikkeld. Ook verzorgen de medewerkers van het bedrijfsrestaurant voor representatieve lunches voor bijeenkomsten met onze relaties. AAG Facilities als verhuurder en beheerder van het pand kan ik zeker aanraden.”
Nico Tijding, directeur HR en Facilitaire zaken, Alexander Calder
“Op de begane grond treft u het hoofdkantoor aan van verschillende werkmaatschappijen van de Calder Holding. Daartoe behoren onder andere Alexander Calder arbeidsintegratie (re-integratie), Capabel Taal (inburgering) en Capabel VVS (MBO Helpende niveau 2). Deze bedrijven werken vanuit ruim 30 vestigingen verspreid over Nederland en België. Ook in Den Bosch begeleiden onze medewerkers deelnemers in diverse trajecten. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de ruimte en de service die AAG biedt. Daarom verlengden wij dit jaar onze huurovereenkomst met opnieuw vijf jaren. Het gebouw heeft een geheel eigen dynamiek door alle bedrijven die er gevestigd zijn. De sfeer spreekt ons erg aan. Ook met verhuurder AAG zijn de contacten erg goed. Zij zijn verhuurder maar ook medegebruiker van het pand en dat staat borg voor service en kwaliteit tegen een redelijke prijs.
André Buuts, directeur Maassen & Partners Letselschade-adviseurs
“Als belangenbehartigers van slachtoffers met letsel- of overlijdensschade, stellen wij hoge eisen aan de kantoorruimten die we huren. Kernbegrippen als uitstraling, professionaliteit en flexibiliteit zijn dan belangrijk. Je dient je cliënten in een zakelijke omgeving van dienst te zijn, zonder de Brabantse gemoedelijkheid uit het oog te verliezen.
Al vanaf 2008 ervaren wij dat huren bij AAG volledig aan de deze voorwaarden voldoet.
Een plezierige verhuurder die dichtbij is en dus met je mee kan denken. Zodat wij onze aandacht volledig op onze cliënten kunnen richten.”
Mr. P.H. Verschuren, advocaat, advocatenkantoor Verschuren
“Voor mij als vrije beroepsbeoefenaar is het van groot belang dat ik mijn tijd efficient kan besteden. Daarbij word ik op prettige professionele wijze ondersteund door de verschillende medewerkers van AAG en de door AAG geboden faciliteiten. Dat ik op het adres Het Wielsem 10 al sinds 1999 kantoor houd, mag dan ook gerust als een aanbeveling worden opgevat.”
Gerald Pikkemaat, directeur, Bisbee Flexonderwijs
“Met Regie.nl opereren wij al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid vanuit de kantoorfaciliteiten van AAG. Naast de gebruikelijke kantoorruimte biedt AAG ons uitstekende secundaire faciliteiten als receptie, bedrijfsrestaurant, parkeerruimte, vergader- en presentatieruimte. In haar dienstverlening staat AAG altijd open voor vragen of suggesties van onze kant en hier wordt snel en accuraat op gereageerd. Wij voelen ons meer dan een geziene klant; wij voelen ons hier thuis.”
Rein van den Bogaert, directeur, Bike & Business
“Ik zit hier al weer bijna 8 jaar. De service is optimaal en toegespitst op de zakelijke ondernemer. De receptie is bijna altijd bemand en binnenkomende telefoontjes worden adequaat aangenomen. Wij missen daardoor geen gesprekken en onze zakelijke relaties worden altijd vriendelijk en goed verzorgd te woord gestaan. De postkamer zorgt dat de dagelijkse post gesorteerd binnenkomt en goed verzorgd de deur uit gaat. In de rij staan voor een aangetekend stuk, of gedoe met postzegels is voor ons dus nooit aan de orde. De lunches in het bedrijfsrestaurant zijn vers en worden altijd met toewijding bereid. Bezoekers worden bij hun entree hartelijk ontvangen en er zijn voldoende spreekkamers. Parkeren voor de deur is geen probleem en binnen enkele minuten ben je zo op alle uitvalswegen. Het is voor ons daarom een fijn gebouw om in te werken!”
Bart Schepers, directeur, OpenDocs bv
“OpenDocs helpt organisaties de bedrijfsvoering te optimaliseren en samenwerking te verbeteren door de inzet van ICT. Denk hierbij aan Microsoft SharePoint en Office365. AAG draagt dankzij haar flexibiliteit bij aan de groei van onze onderneming.”
Meer informatie over AAG FACILITIES B.V.:
Bekijk het complete bedrijfsprofiel