AAG FACILITIES B.V.

Het Wielsem 10, 5231 BW 's-Hertogenbosch
Postbus 90161, 5200 MP `s-Hertogenbosch

Tel. (073) 6409777
Fax (073) 6409799
E-mail: info@aag.nl
Website: www.aag.nl

Aantal medewerkers: 110
Vestigingsjaar: 1962

Te huur: Kantoorruimte en cursus-, vergaderruimte.

AAG beheert een verzamelkantorenpand en biedt kantoorruimte en cursus-, vergaderruimte aan.

Modern verzamelkantorenpand

AAG is gevestigd aan Het Wielsem 10 in ’s-Hertogenbosch. Het pand is een modern verzamelkantorenpand dat huisvesting biedt aan kleine en middelgrote ondernemers. Het pand ligt op steenworp afstand van belangrijke uitvalswegen (A2 en A59) en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Daarbij beschikt het pand over ruim voldoende parkeergelegenheid en een afsluitbare fietsenstalling. Winkelcentrum De Rompert is op loopafstand gelegen.

Facilitaire voorzieningen

De huurders maken gebruik van uitstekende facilitaire voorzieningen:

Eigen aanroepnummer

AAG biedt u de mogelijkheid gebruik te maken van de telefooncentrale met uw eigen aanroepnummer. De telefoniste beantwoordt uw oproepen naar uw eigen inzicht en met uw eigen aanroepnummer zet u tevens een eigen identiteit neer.

Receptiediensten

De telefooncentrale wordt bediend vanuit de receptie in de ruime ontvangsthal waar uw bezoekers gebruik kunnen maken van de zithoek/wachtruimte. De receptioniste draagt uit naam van uw bedrijf zorg voor een gastvrije en professionele ontvangst en verzorgt koffie en thee voor uw gasten tijdens het wachten. De receptioniste staat tot uw beschikking op werkdagen van 08.00 uur tot 17.30 uur en verzorgt tevens de aanwezigheidsregistratie van u en uw bezoekers.

Postverwerking en secretariële ondersteuning

Naast receptiediensten biedt AAG u ook de mogelijkheid gebruik te maken van andere facilitaire voorzieningen. Uw post wordt dagelijks voor u gesorteerd. Daarnaast kan AAG zorgdragen voor uw uitgaande post en desgewenst complete mailingen voor u verzorgen. Er is uitgebreide kopieerapparatuur aanwezig welke tot uw beschikking kan worden gesteld en ook secretariële ondersteuning behoort tot de mogelijkheden.

Catering

Op elke verdieping is een koffiecorner aanwezig en u kunt gebruik maken van de schoonmaakdienst voor het verzorgen van uw kantoorruimtes. AAG beschikt verder over een bedrijfsrestaurant en heeft de catering in eigen beheer. Het verzorgen van lunches, koffie/thee, etc. is daardoor voor u naar uw eigen wensen in te vullen.

Cursus-, vergaderruimtes

Naast kantoorunits biedt het pand ook twee ruime cursus-, vergaderruimtes. Deze ruimtes zijn modern en functioneel ingericht en zijn voorzien van alle moderne technieken. De cursus-, vergaderruimtes zijn gelegen op de tweede etage en beschikken over een eigen, ruime ontvangstruimte. De cursus-, vergaderruimtes zijn per dagdeel te huur.

Optimaal gemoderniseerd

Het verzamelkantorenpand van AAG is een gemoderniseerd pand. De airconditioning is per ruimte in te regelen, evenals de centrale verwarming. Het pand beschikt over een alarminstallatie met camerabewaking. Op alle gevels is elektrische buiten-zonwering aanwezig. Er is tevens registratie van verkeer buiten kantoortijden. Alle ruimtes zijn gestoffeerd en voorzien van zonwerende raamdecoratie. De kantoorunits kunnen indien gewenst ook volledig voor u worden gemeubileerd.

Vertrouwde verhuurder

Kantoorunits zijn te huur vanaf 20 m2 tot 200 m2, diverse huurperioden zijn in overleg beschikbaar.

Het verzamelkantorenpand biedt al 20 jaar kantoorruimte aan. Wij zijn bekend met uw wensen en spelen daar volledig op in. Meerdere bedrijven houden al jarenlang kantoor in het pand, evenals AAG zelf met ruim honderd medewerkers. Wij als verhuurder zijn dagelijks aanwezig. Onze facilitair coördinator is uw directe aanspreekpunt.

Voor meer informatie belt u met Anja van Hemmen 073- 6409700.

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!