Onzichtbaar opvallende secretariële ondersteuning

  • Zakelijke dienstverlening

Vaak verlopen de eerste contacten met uw klanten via de telefoon. De indruk die u hierbij achterlaat is dus belangrijk. Case Support ondersteunt bedrijven bij het aannemen van de telefoon en andere secretariële werkzaamheden.

Onzichtbaar opvallende secretariële ondersteuning

Directeur Margo van de Rijt aan het woord

Naam:

Margo van de Rijt
Werkt per week: 40 uur
Eerste baan: Philips Nederland

Hoe zou u uzelf omschrijven als ondernemer?

Ik ben recht door zee; men weet wat je aan mij hebt.

Pragmatisch ingesteld; ik probeer de dienstverlening van Case Support zoveel mogelijk op een voor de klant bruikbare en nuttige manier in te kleden, zodat zij onze dienstverlening als optimaal ervaren en er een goed gevoel bij hebben dat zij de services aan ons uitbesteed hebben.

Ik handel vaak vanuit een onderbuik gevoel (oergevoel). Als ik ergens geen goed gevoel bij heb, zal ik niet tot handeling overgaan. Ik probeer echter wel te relativeren.

Kennis en ervaring blijft voor mij het belangrijkste, en dat probeer ik ook op mijn personeel over te brengen. Altijd bereid om dingen te leren (individueel en gezamenlijk) en door te voeren binnen het beleid bij Case Support.

Wat ik doe, doe ik met overgave en ga er 100% voor!

Hoe ziet uw loopbaan er tot op heden uit?

Na mijn studie ben ik begonnen bij Nederlandse Philips Bedrijven (concernadministratie) en heb daar 5 jaar gewerkt tot ik kinderen kreeg. Daarna heb ik nadat de kinderen weer naar school gingen, gewerkt als Officemanager bij Kappersacademie Eindhoven, Suurland Falkplan, Hiermstra Marketing, en Van Gemert Bouwcontrol. Daarna Top Secretaries: onderdeel van Adecco Nederland voor directiesecretaresses. Ik werd als gedetacheerde directiesecretaresse ingezet bij Philips Corporate Purchasing.

In 2002 heb ik Case Support als telefoonservice overgenomen en het uitgebreid tot wat het nu is: Telefoon- en Secretariaatsservice, Vastgoedmanagement  en –beheer.

Wat is uw grootste zakelijk succes tot op heden?

Binnenhalen van grote psychologiepraktijken waar wij het volledige secretariaat voor voeren.

Het beheren van 3 grote bedrijfspanden in Haarlem en 1 groot bedrijfspand in Amsterdam Zuid-Oost voor een vastgoedeigenaar in Amsterdam.

Bent u actief binnen een zakelijk netwerk/vereniging, en zo ja kunt u daar meer over vertellen?

Nee, maar wat niet is kan nog komen. Ik heb het erg druk en moet voor deelname aan een netwerk echt tijd vrijmaken.

Welke ondernemer inspireert u? En waarom?

Stephen Coffey. Als je zijn boeken leest, weet je waarom!

Hij inspireert mensen om echt datgene met hun leven te doen zoals ze graag zouden willen. Niet dat je op je 65e achterom kijkt en denkt: ik had zo graag nog dit of dat gedaan en het uiteindelijk nooit gedaan hebt.

Vooral het boek “de achtste eigenschap” geeft stof tot nadenken.

Welke boodschap wilt u uw collega ondernemer meegeven?

Volg je hart en ga ervoor!

Over Case Support

Wat is de core business van jullie organisatie?

Wij nemen de telefoon aan voor ongeveer 80 bedrijven van uiteenlopende branches.

Daarnaast voeren wij secretariaten en administraties voor klanten. Dit is zeer uitgebreid: afspraken plannen en verzetten, brieven en formulieren versturen, formulieren en klantgegevens invoeren in de administratie van de klant, vergaderingen notuleren, lunchafspraken maken, kortom alles wat je kunt bedenken wat een secretaresse of administratief medewerkster kan doen.

Boekhoudingen op onze locatie of op locatie bij de klant. Wij werken met Snelstart en Accountview (link naar administratie op onze site).

Vastgoedmanagement en – beheer. (link naar vastgoedmanagement op onze site)

Hoe is jullie organisatie ontstaan?

Ik heb een bestaande organisatie overgenomen en met diverse werkzaamheden uitgebreid. Als ik voor mezelf spreek, dan had ik destijds het gevoel: dat kan ik ook wel voor mezelf!

Wat maakt jullie organisatie uniek?

Wij leveren diensten waardoor bedrijven enorm op personeelskosten kunnen bezuinigen. Zij betalen ons alleen voor de services die zij afnemen en deze voeren wij zeer adequaat uit. En dit alles tegen een zeer aantrekkelijk tarief (wij maken voor elke klant een prijsadvies op maat).

Met de moderne ICT infrastructuur wordt beheer en ondersteuning op afstand mogelijk gemaakt. Volledige flexibiliteit, passend in de huidige tijd en bij het “nieuwe werken”.

Dit is wat Case Support kan en doet!

Economische thema's in de regio Zuidoost-Brabant  zijn: High Tech, Automotive, Lifetec, Design en Innovatie. Is jullie organisatie met één van deze thema's verbonden? En zo ja, op welke manier?

Ja, met Design en High Tech d.m.v. klanten van Case Support.

Waar staat de organisatie over 5 jaar?

Ik hoop dat we nog volop kunnen groeien en uitbreiden. Wij zijn in september 2012 verhuisd naar een pand waar we de mogelijkheid hebben om te groeien en hebben alle apparatuur nieuw aangeschaft en zijn derhalve voorbereid op groei, optimalisatie en uitbreiding.

Wat zijn de plannen voor de nabije toekomst?

Op dit moment zijn wij bezig met marketingactiviteiten om het klantenbestand uit te breiden voor telefoon – en secretariaatsservice.

In de nabije toekomst willen wij ons meer profileren op administratief gebied en de kennis en deskundigheid binnenhalen van een fiscalist.

Meer informatie over CASE SUPPORT:

Bekijk het complete bedrijfsprofiel

Linkedin bedrijfspagina RegioinBedrijf Volg RegioinBedrijf op Linkedin

Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!