Celia Noordegraaf Communicatievrouw van het Jaar 2011
- 8 dec., 2011
- Zakelijke dienstverlening
- Bron: Jeroen Bosch Ziekenhuis
Celia Noordegraaf, manager Marketing en Communicatie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis, is op 1 december 2011 uitgeroepen tot Communicatievrouw van het Jaar 2011. In aanwezigheid van 250 communicatieprofessionals besloot de jury de prijs toe te kennen aan Celia Noordegraaf voor de creatieve wijze waarop zij communicatie als verbindende factor heeft weten in te zetten.
De andere twee finalisten waren Joop Veen, directeur Communicatie bij het ministerie van Defensie en Eric Heres, Directeur Group Communications & Brand Management Eureko/ Achmea. De verkiezing van Communicatieman/vrouw van het Jaar werd dit jaar voor de tiende keer georganiseerd door Logeion, de beroepsvereniging voor communicatie.
De verkiezing van de Communicatieman/vrouw van het Jaar 2011 vond plaats in de MTV Studios in Amsterdam. Zo’n 250 communicatieprofessionals genoten daar van een diner, interessante speeches over de stand van het vak en een spannende finale. Nadat de kandidaten zichzelf door middel van een kort filmpje hadden geïntroduceerd werden ze onder leiding van dagvoorzitter Jan Driessen stevig aan de tand gevoeld over hun prestaties. Celia’s inspirerende verhaal over het Jeroen Bosch Ziekenhuis op weg naar de nieuwbouw sprak uiteindelijk het meeste aan. In een aantal jaren is de interne en externe trots op het Bossche ziekenhuis flink gegroeid, dankzij onder meer een krachtig persbeleid en een succesvolle fondsenwervingscampagne.
Samen met haar team wist Celia de betrokkenheid bij het ziekenhuis zowel intern als extern enorm te stimuleren met spraakmakende evenementen en vernieuwende communicatieconcepten. Zo is Celia de drijvende kracht achter Health to Business, een kennisplatform voor bedrijven en medisch specialisten, met als doel innovatie in het ziekenhuis te stimuleren. Het nieuwe ziekenhuis wil een healing environment zijn voor patiënten en bezoekers. Celia legde de basis voor een healing communication. Laagdrempelige communicatie, die aansluit bij de wensen en behoeften van patiënten en bezoekers. Ook beeldende kunst, muziek en theater maken deel uit van het communicatiepalet van het ziekenhuis.
Video bij artikel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!