De beste Veluwe beleving
- 8 jun., 2015
- Regionale ontwikkeling
- Bron: VisitVeluwe
Het beste van de Veluwe en VisitVeluwe werken sinds 1 juni jl. samen om de Veluwe online op de kaart te zetten. VisitVeluwe is als marketingorganisatie in veelvuldig contact met de toeristische stakeholders van de Veluwe.
Gezamenlijk is er veel enthousiasme om de Veluwe verder te profileren. Het beste van de Veluwe is een van de initiatieven die daar goed op aansluiten.
Het beste van de Veluwe
Initiatiefnemer van “Het beste van de Veluwe”, Danny Paerl (directeur van Bungalowpark Hoenderloo) heeft het platform opgezet met de doelstelling de Veluwe online op een vernieuwende wijze te presenteren. Via deze online community delen ambassadeurs, bezoekers en locals hun unieke verhalen en ervaringen. De samenwerking met VisitVeluwe maakt verdere uitrol van het platform mogelijk.
VisitVeluwe
VisitVeluwe is de destinatiemarketingorganisatie voor de Veluwe. VisitVeluwe verzorgt de marketing in binnen- en buitenland op het gebied van recreatie, (zakelijk) toerisme en cultuur (historie). Het doel van VisitVeluwe is om door middel van marketinginspanningen meer bezoekers te genereren die langer verblijven, meer besteden en tot herhalingsbezoek over gaan.
Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio Veluwe te vergroten.