Flesco en Pico’s winnaar van 'Innovation in a Week'
- 22 jul., 2016
- Regionale ontwikkeling
- Bron: AgriFood Capital
Uit de deelnemende studenten aan de Summer Camp editie van Innovation in a Week in Veghel is een winnaar uit de bus gekomen. Na lang overleg riep de jury het concept ‘Flesco en Pico's’ tot winnaar uit.
Deze maand vond in Veghel de Summer Camp editie van Innovation in a Week (IIAW) plaats. Studenten van de HAS Hogeschool, ROC Leijgraaf en Avans Hogeschool werkten een week lang in teams aan nieuwe, innovatieve concepten voor consumentenproducten. ‘Flesco en Pico’s’ kwam als winnaar uit de bus.
Concept Flesco en Pico's
Het gaat om een waterfles met aan de bovenkant verschillende bekers erop. Onderin de fles zit een hervulbaar reservoir voor ‘pico’s’, wateroplosbare capsules met siroop. Gebruikers hebben zo altijd meerdere drinkbekers bij zich, om samen met anderen iets te kunnen drinken. Deze Summer Camp editie van IIAW werd georganiserd door OndernemersLift+ in samenwerking met o.a. de gemeente Veghel en Vitaal Bedrijvig Veghel. AgriFood Capital is partner van het evenement.
Meer informatie over AgriFood Capital:
Bekijk het complete instantieprofiel
Meer informatie over Avans Hogeschool:
Bekijk het complete profiel
Volg RegioinBedrijf op LinkedIn en blijf op de hoogte van regionale ontwikkelingen!